خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری:

ابهامی در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۸۰

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ابهامی در گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد، گفت: متن گزارش ۱۳۰۰ صفحه بوده و در آن به تخلفات صورت گرفته در انتقال آب بین حوضه ای اشاره شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از همکاران شبه، سوال و ابهامی را مطرح کردند که در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوزه ای تخلفی احراز نشده لذا قابل ارجاع به قوه قضائیه نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از ۲۰ جلسه با حضور تمامی نهادهای مسئول، دولتی و غیردولتی حتی تشکل های غیردولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار شده و کاملا مباحث کارشناسی شده است و ۱۳۰۰ صفحه متن تحقیق و تفحص بر روی سامانه بارگذاری شده و درآن جا تخلفات کاملا تصریح شده و ارجاع به قوه قضائیه براساس اصل گزارش تحقیق و تفحص اتفاق افتاده است و اگر نمایندگان به سامانه مراجعه کنند متن کامل گزارش در اختیارشان بوده و در صحن علنی تنها خلاصه ای از آن قرائت شد.

ذوالنوری اضافه کرد: شبه و ابهامی در خصوص گزارش تحقیق و تفحص وجود ندارد هرچند که نمایندگان از روی دلسوزی و وظیفه نمایندگی به موضوع ورود کرده و اظهارنظر می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز