خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران:

دستگاه قضایی در زمینه ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، حساس، جدی و مدعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۷۳

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: رئیس قوه قضاییه در نشست اخیر با روسای کل و دادستان‌های سراسر کشور تاکید داشتند که در مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حجاب و عفاف، قوانین موجود جمع بندی شده و باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل شود.

القاصی افزود: در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظرات متفاوتی دارند، که ملاک عمل دستگاه قضایی در این زمینه فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به عنوان کسی که در راس قوه و منصوب، ولی فقیه هستند، می‌باشد و ایشان تاکید بر "اجرای قانون"، دارند.

رئیس کل دادگستری استان تهران از مسئولان و مدیران قضایی استان خواست تا در جلسات مختلف حوزه‌های قضایی خود از جمله شورای تامین، ستاد امر به معروف، شورای ترویج عفاف و حجاب و کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان و استان، حضور فعال داشته باشند و ضمن استماع و احترام به نظرات و مطالب مطروحه، در تصمیم گیری‌های قضایی بر اساس قوانین اقدام کند و به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در خصوص ایفای نقش قانونی و اجرای قانون و عدم ترک فعل در این زمینه تاکید و تذکر لازم داده شود.

القاصی تاکید کرد: در زمینه ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، دستگاه قضایی حساس، جدی و مدعی است و برخوردهای مسئولان قضایی و قضات در چارچوب قوانین بوده و "ملاک عمل دستگاه قضایی قـانون است".

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز