خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توان رزمی سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم/ محدودیتی در افزایش قدرت بازدارندگی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۸۴

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، با تاکید بر اینکه توان رزمی سامانه‍های راداری، موشکی و پهپادی را روزبه‍روز ارتقا می‍دهیم، گفت: هیچ‍ محدودیتی در افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقای امنیت مرزهای هوایی کشورمان نداریم.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امنیت آسمان و مرزهای هوایی کشورمان را مرهون تلاش شبانه‍روزی، تخصص بالا و تعهد بی‍شائبه کارکنان نیروهای مسلح، بویژه پدافند هوایی دانست و اظهار داشت: امروز تمامی تلاش‍های نیروهای مسلح در راستای ایجاد امنیت پایدار و حفظ منافع ملی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توان رزمی سامانه های راداری، موشکی و پهپادی را روزبه‌‌روز ارتقا می‍دهیم، افزود: مجموعه پدافند هوایی ارتش علاوه بر رصد و پایش۲۴ساعته آسمان کشور، به توانمندی بالایی در ارتقای سامانه‍ها و تجهیزات مورد نیاز دست یافته است.
امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه سامانه‍های بومی که توسط مهندسان و متخصصان داخلی طراحی و تولید شده‍اند عملکرد موفقی در رزمایش‍های مختلف داشته‍اند، خاطرنشان کرد: راهبرد پدافند هوایی، آمادگی و اقدام جلوتر از تهدیدات و چالش‍های پیشِ رو است، چرا که دشمن لحظه‍ای توقف ندارد و از هر موقعیتی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نمی‌کنند.
وی با اشاره به نقش ارزنده پدافند هوایی ارتش در طول دوران دفاع مقدس و تاکنون، تصریح کرد: یقینا وقتی استکبار جهانی و ایادی دست نشانده‍اش در طرح‍ریزی اقدامات و اجرای نقشه‍های خود بر علیه کشورمان، با قدرت برتر و اقتدار رور افرون نیروهای مسلح روبرو شده‍اند، از مواضع و اهداف شوم خود عقب نشینی کرده‍اند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: هیچ‍ محدودیتی در افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقای امنیت مرزهای هوایی کشورمان نداریم و دشمنان بدانند که نیروهای مسلح همواره در کنار مردم و یار و یاور هموطنان‍مان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز