خبرگزاری کار ایران

باهنر:

به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند/ مجلس فعلی سه، چهار تذکر علنی از آقا گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۵۴۰

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، تاکید کرد: به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات یک وضعیت ویژه دارد، البته شوخی می‌کنند و می‌گویند در این ۴۰ سال گفتید، ما در موقعیت خاص قرار داریم اما این‌بار فرق دارد.

وی ادامه داد: در انتخابات تک تک آدم‌ها را می‌شمارند که این به معنی مشروعیت و میزان همدلی و همراهی مردم با حاکمیت است. باید تلاش کنیم این حضور و مشارکت بیشتر شود. متاسفانه هم دولت و هم مجلس مستقر به قول هواشناسی ها رکورد کمینه دارند که لازم است موانع مشارکت را احصا کنیم و وزن عادلانه بدهیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مشارکت در انتخابات پیشین مجلس اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند در انتخابات مجلس قبل، کرونا بود و مردم به پای صندوق‌های رأی نیامدند. درست اما این‌ همه مانع است. یک عده هم می‌گویند اصلاح‌طلب و اصولگرا فرقی با هم ندارند و نمی‌آیند رای دهند.

باهنر با تاکید بر اینکه نهادهای سیاسی و اجتماعی باید برای مطالبه مشروع و به حق مقام معظم رهبری لبیک بگویند، تصریح کرد: این که به‌به و چه‌چه بگویند، کافی نیست. باید بگویند برنامه برای جلب توجه و ایجاد روزنه‌های امید برای مردم چیست و همه هم موثر هستند؛ شورای نگهبان، مجلس و وزارت کشور. 

وی با بیان اینکه متأسفانه در هنگام انتخابات نامزدها یک صحبت‌ها و وعده‌های را می‌دهند که عجیب و غریب و نشدنی است، تصریح کرد: در مصاحبه‌ای گفتم ۹۰ درصد نمایندگان که دور اول نماینده می‌شوند، نه می‌دانند اختیارات‌شان چیست و نه وضع مملکت چگونه است. فکر می‌کنند اختیارات‌شان چهار بند از خدا کمتر است. همین مجلس فعلی سه الی چهار تذکر علنی از آقا گرفته است. قبلا به ما هم می‌گفتند و مثلا آقای حجازی قبل از مجلس به رئیس مجلس می‌گفتند، ایشان هم به ما می‌گفتند.

به گفته دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، نمایندگان دقت کنند وعده‌های غیرمتعارف ندهند. اغتشاشا‌گر، برانداز و این دسته حساب‌شان جدا است اما واقعیت این است که ما یک عده رقیب سیاسی داریم که تلاش می‌کنیم که ردشان ‌کند و بعد هم می‌گویم حضور پر شور باشد.

باهنر با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، خاطرنشان کرد: به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: انتخابات فرقش با راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس که در سال گذشته بی نظیر بود، این است که تک تک آدم‌ها را می‌شمرند. ۲۵ میلیون نفر اگر شرکت کنند، با ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر فرق می‌کند و این را پیگیری کنیم تا بتوانیم به مطالبه حضرت آقا جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز