خبرگزاری کار ایران

نشست ارکان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۵۹

نشست دو روزه ارکان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان‌ها با سخنرانی محمدباقر قالیباف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست این تشکل سیاسی اصولگرا با ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست ملی روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اظهار کرد: این نشست دوروزه تشکیلاتی هفته آینده - چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه -  برگزار می‌شود و ارکان اصلی تشکیلات استان‌ها در آن حضور دارند. محوریت این نشست تحلیل مسائل روز و شرایط سیاسی کشور است و دیدارهایی با مسئولان ارشد کشور هم برنامه‌ریزی شده است.

داوری اظهار کرد: از جمله برنامه‌های اصلی این نشست حضور و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ارکان شورای ائتلاف است. رئیس شورای ائتلاف نیز در این نشست سخنرانی می‌کند.

همچنین غلامعلی حدادعادل نیز در این نشست اظهار کرد: سعی ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این است که افرادی کارآمد، انقلابی و شایسته به مردم معرفی کنیم تا جامعه اسلامی روزبه‌روز پیشرفت کند.

وی با اشاره به مواضع اخیر محمدرضا باهنر درباره جریان اصلاحات، اظهار کرد: باید از او که در این ایام با نقطه‌زنی دقیق نقشه جریان اصلاحات برای تحریم انتخابات را ناکام گذاشت و با موضع‌گیری شفاف سناریوهای برخی رفوزه‌شدگان سیاسی علیه نظام و انقلاب را برملا کرد، تشکر کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یادآور شد: هجمه‌ها به باهنر نشان دهنده این است که تحلیل او توانست شرط‌ گذاری‌های آقای حجاریان برای نظام و جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و جریان اصلاحات نیز متوجه شد که با زیاده‌خواهی نمی‌تواند امتیازگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز