خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی:

اگر لایحه عفاف و حجاب به صورت دوفوریتی بررسی شود، زمان کافی برای چکش کاری لایحه در کمیسیون وجود نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۶۱

نماینده مردم تفت در مجلس گفت: اگر دوفوریت لایحه عفاف و حجاب تصویب شود، زمانی نخواهیم داشت که در کمیسیون لایحه چکش کاری و مشکلات آن برطرف شود.

به گزارش ایلنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در اینکه حجاب امری ضروری، واجب شرعی و سیاسی است، هیچ شکی وجود ندارد. همچنین در اینکه ضرورت دارد امروز هر چه سریعتر لایحه حجاب و عفاف در دستور کار قرار گیرد، نیز هیچ فردی تشکیک ندارد. اما امروز جوانان مومن و قاطبه مومنان جامعه بر این نظر هستند که لایحه ارائه شده، متاسفانه پیشگیرانه و موثر نیست. این لایحه نقاط ضعف قابل توجهی دارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: هر چند ضرورت دارد این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد، اما اگر دوفوریت آن تصویب شود، زمانی نخواهیم داشت که در کمیسیون لایحه چکش کاری و مشکلات آن برطرف شود.

وی اضافه کرد: ابتدا باید قولی را از آقای قالیباف رئیس مجلس بگیرم، مبنی بر اینکه اگر یک فوریت این لایحه تصویب شد، لایحه کمتر از ۳ تا ۴ هفته خارج از نوبت برای بررسی به صحن ارائه شود تا زمان کافی برای کارشناسی داشته باشیم. از سوی دیگر با آقای غضنفری رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی نیز صحبت کردم که ایشان نیز همین نظر را داشتند.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این موضوع روال آیین نامه را دارد، اولویت نیز حتما دارد، اگر بخواهیم زودتر هم بیاوریم، ظرفیت تبصره ۱ ماده ۱۰۰ نیز وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز