خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا خبر داد:

آغاز سفرهای هوایی ایروان به تهران از روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۹۳

با اعلام رئیس هیئت مدیره شرکت فلای وان، پروازهای مستقیم میان تهران به ایروان از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری شرکت میسان گشت خوبان تنها نماینده رسمی شرکت هواپیمایی فلای وان ارمنیا در ایران جهت شروع پروازهای ایروان به تهران و بالعکس با حضور آرسن آواکیان سفیر تام‌الاختیار ارمنستان در ایران، آرام آنانیان رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا و هایک هاکوپیان مدیر بازرگانی این شرکت در محل سفارت ارمنستان صبح امروز ( چهارشنبه ۱۷ خرداد) برگزار شد.

آرام آنانیان رئیس هیئت مدیره فلای وان ارمنیا رئیس هیئت مدیره این شرکت هواپیمایی گفت: همکاران و مهمانان گرامی ممنون و سپاسگذارم که دعوت ما را پذیرفتید این جلسه به مناسبت آغاز پرواز هواپیمایی فلای ارمنیا به تهران برگزار شده است.

وی افزود: از دیروز پرواز ایروان به تهران آغاز به کار کرده است. در ارتباط با آغاز پروازهای ایراون به تهران استقبال خوبی از این حرکت صورت گرفت و این موضوع از اهمیت مهمی برخوردار است و از روز آغاز، انجام این پرواز به سمت تهران جز برنامه‌های توسعه روابط دو کشور قلمداد می‌شود و می‌توانم به این موضوع اشاره کنم که سفارت جمهوری ارمنستان و سفیر ارمنستان تلاش زیادی برای آغاز این حرکت انجام دادند. این پروازها موجب خواهد شد که روابط میان دو ملت دو کشور در زمینه فرهنگی و گردشگری توسعه یابد.

وی تصریح کرد: این شرکت در سال ۲۰۲۱ تاسیس شده فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۳ این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا در رده اول شرکت‌های هواپیمایی ارمنستان قرار گرفته و این روند را حفظ خواهیم کرد. ما به سمت بیست کشور جهان پرواز خارجی داریم جغرافیای پروازی ما از پاریس تا میلان  به شهرهای روسیه ادامه خواهد و از روز گذشته نام تهران هم به لیست سفرهای خارجی ما اضافه شده است.

وی در ادامه گفت: ناوگان هوایی ما از هواپیمای ایرباس تشکیل شده و این هواپیماها به سمت تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران سفر خواهند کرد و تمام هواپیماهای مورد استفاده ما کاملا جدید هستند و در بالاترین امنیت هوایی قرار دارند. ما از امر رقابت خوشحال هستیم و اطمینان داریم که از نظر کیفیت، امکاناتی که به شهروندان در سفر به تهران می‌دهیم نظر همگان را جلب کنیم. به جز پرواز تهران به ایروان، فلای ارمنیا این امکان را دارد تا شهروندانی که علاقه‌مند هستند تا به سایر شهرهای اروپایی سفر کنند، با مناسبترین امکانات و‌ بهترین قیمت این امکان برای آنان فراهم شود.

وی در ادامه گفت: با بررسی رئیس بازرگانی فلای وان به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم در کمترین زمان ممکن، اگر شهروندان ایرانی در نظر دارند به اهداف خود به شهرهای اروپایی سفر کنند این امکان را برای آنان ایجاد کنیم. پروارهای فلای وان موجب خواهد شد تا مردم ایران ارمنستان را بیشتر بشناسند و همچنین مردم ازمنستان نیز به تهران سفر کرده و ایران را بیشتر بشناسند.چهار بار در هفته یعنی روزهای یک شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پرواز ایروان به تهران و بالعکس برای مسافران در دسترس است تا در روزهای مختلف بلیط خود برای سفر تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز