خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادستان کل کشور:

تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر و گمرکات در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۳۶

معاون دادستان کل کشور در امور اقتصادی و جرایم سازمان یافته و رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: نظارت بر ترخیص کالاهای اساسی از بنادر و گمرکات و تسهیل این امر از طریق مجاری قانونی، یکی از اولویت‌های این ستاد است.

به گزارش ایلنا، علی جمادی در ادامه سفر خود به خوزستان و در بازدید از انبارهای گمرک و اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر، اظهار داشت: سیاست کلی دستگاه قضایی به‌ویژه دادستانی کل کشور، بازدید مستمر از انبارهای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک و نظارت بر نحوه تعیین تکلیف و فروش این کالاهاست.

وی گفت: یکی از آسیب‌های احتمالی در این خصوص، نگهداری طولانی‌مدت کالاها در انبار به دلایل مختلف است که خوشبختانه در بازدید از انبار بندر و گمرک خرمشهر، کمتر شاهد این مسئله بودیم.

جمادی تصریح کرد: در این سفر در خصوص برخی کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و ستاد فرمان امام (ره)، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری دادستان مرکز استان و خرمشهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: در این خصوص چنانچه تقصیر یا قصوری از سوی مسئولان امر وجود داشته باشد، دادستان‌ها به‌عنوان مدعی‌العموم برخورد خواهند کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور اقتصادی و جرایم سازمان یافته گفت: در مجموعه دادگستری خوزستان و به‌ویژه دادستانی مرکز استان، عزم جدی در این خصوص وجود دارد و اقدامات خوبی را تاکنون شاهد بوده‌ایم اما انتظار داریم به‌خصوص در ایام پایانی سال، اقدامات ویژه‌ای در ترخیص کالاهای اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز