خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون آموزش طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه:

عدم تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس تخطی از قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۷۶

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در نامه ای خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی شد.

به گزارش ایلنا، متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه به شرح ذیل است:

احتراماً مستحضر مطابق قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۹۷/۶/۱۳ و قانون تفسیر قانون فوق الذکر مصوب ۱۳۹۹/۲/۱۵ وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام نیروهای مشمول شده است.

با عنایت به نیاز مبرم وزارت آموزش و پرورش به ساماندهی و استخدام نیروها و با توجه به اینکه این نیروها تمام مراحل قید شده در قانون را طی نموده و آماده استخدام می باشند انتظار می رود در اسرع وقت همانند گروه های قبلی مشمول قانون حکم استخدامی ایشان صادر شود.

 تعلل بیش از این در اجرای قانون و حکم صریح آن برای آموزش و پرورش کشور زیان بار می باشد و تخطی از حکم تکلیف قانونی محسوب می‌‍شود به ویژه اینکه زمان اجرای قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز در حال اتمام است و بنابراین دستور فرمایید در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز