خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

توسعه همه جانبه و پایدار سواحل جنوب شرق کشور

کد خبر : ۱۳۷۳۰۰

استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه موجود در سواحل و همچنین پیگیری‌های مستمر نزاجا و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق مصوبات سفر پر خیر و برکت فرماندهی معظم کل قوا در بازدید از یگان‌های دریایی آجا و سپاه در استان هرمزگان از مهم‎‌ترین اقدامات است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بحثتوسعه همه جانبه و پایدار سواحل جنوب شرق کشور و اهتمام نیروی‌های نظامی و همکاری و همدلی آنان با ارگان‌های دولتی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار داشت: توجه به فرمایشات فرماندهی کل قوا در بحثتوسعه همه جانبه و پایدار سواحل جنوب شرق کشور و اهتمام نیروی‌های نظامی و همکاری و همدلی آنان با ارگان‌های دولتی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه موجود در سواحل و همچنین پیگیری‌های مستمر نزاجا و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق مصوبات سفر پر خیر و برکت فرماندهی معظم کل قوا در بازدید از یگان‌های دریایی آجا و سپاه در استان هرمزگان از مهم‎‌ترین اقدامات است.

وی در پایان از اعلام آمادگی نیروی دریایی برای همکاری با دستگاه‌های دولتی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز