خبرگزاری کار ایران

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در همایش بزرگداشت سازمان ملل متحد:

رسیدن به توافق در مذاکرات هسته ای به نفع جامعه جهانی است

کد خبر : ۲۱۸۴۸۳

توافق جامع هسته ای از اهمیت زیادی برخودار است و امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد چرا که رسیدن به نتیجه و توافق به نفع جامعه جهانی است و ما باید برای رسیدن به مذاکرات کمک کنیم.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید کرد: توافق جامع هسته ای از اهمیت زیادی برخودار است و امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد چرا که رسیدن به نتیجه و توافق به نفع جامعه جهانی است و ما باید برای رسیدن به مذاکرات کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا یان الیاسون؛ معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در همایش بزرگداشت سازمان ملل متحد که صبح امروز در دفتر مطالعات و پژوهش های وزارت امور خارجه برگزار شد، با اشاره به سفر چند روز پیشش در عراق گفت: ما در زمانی پر از بحران قرار داریم و چالش های زیادی در سطوح منطقه ای و جهانی مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: خشونت های قومی و قبیله ای موجب افزایش تروریسم و گسترش افراطی گری در سطوح بین المللی شده و از سویی شاهد رشد روز افزون تروریست هستیم که بی سابقه است.
معاون دبیر کل سازمان ملل با بیان اینکه مقابله با تروریست نیازمند پاسخ یک پارچه است، اظهار داشت: به خطر افتادن کرامت انسانی، امنیت وصلح جهانی، ‌ حقوق بشر، تروریسم، ‌ تغییرات آب وهوایی و بیماری های جدیدی مانند ابولا، مشکلات جدید و بحران های امروز جامعه بین الملل است.

الیاسون با بیان اینکه امروز و فردا با مسئولان عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران در باره عراق و سوریه رایزنی می کند تصریح کرد: امیدوارم این رایزنی ها منجر به پیدا کردن راه حل و کنترل و از بین بردن بحران عراق و سوریه بشود.

معاون بان کی مون در پایان به مذاکرات هسته ای ایران با ۱ + ۵ اشاره کرد و ابراز داشت: توافق جامع هسته ای از اهمیت زیادی برخودار است و امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد چرا که رسیدن به نتیجه و توافق به نفع جامعه جهانی است و ما باید برای رسیدن به مذاکرات کمک کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز