خبرگزاری کار ایران

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان اظهار داشت:

جوانان صاحب نظر در تدوین پیش نویس سند توسعه شهرستان و استان فعال باشند

کد خبر : ۲۰۴۴۱۰

جلسه هم اندیشی گروه مشاوران جوان فرماندار با کارکنان فرمانداری در خصوص ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی درتدوین پیش نویس سند توسعه شهرستان در فرمانداری سمنان تشکیل شد.

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان در این جلسه با اشاره به وجود جوانان فعال و صاحب نظر در بخش‌های مختلف در شهرستان سمنان گفت: گروه مشاوران جوان فرمانداری باید در زمینه تدوین پیش نویس سند توسعه شهرستان ورود پیدا کرده و با جمع بندی نقطه نظرات برنامه‌های خود را در بخش نیازمندی‌های جوانان در برنامه توسعه شهرستان ارائه کنند.

به گزارش ایلنا، سعدالدین خواستار همکاری نزدیک‌تر بدنه کار‌شناسی فرمانداری با گروه مشاوران جوان شد و تصریح کرد: آشنایی مشاوران با شرح وظایف واحدهای مختلف فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی کمک شایانی به تهیه این برنامه‌ها خواهد کرد.

فرماندار سمنان خواستار توجه بیشتر مشاوران جوان به سیاست‌ها و راهبردهای سند توسعه استان شد و تصریح کرد: اعتقاد امام راحل و مقام معظم رهبری به جوانان عاملی مهم در دستیابی به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در مباحثعلمی و فن آوری و هسته‌ای بوده است که همچنان شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر در بخش‌های مختلف در کشور و منطقه هستیم که اقتدار و استقلال بیش از پیش ایران اسلامی را به همراه دارد.

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان خواستار تسریع در تدوین بانک اطلاعاتی نخبگان، عضویت مشاوران جوان در کلیه کارگروه‌ها و جلسات فرمانداری – استفاده از سایت فرمانداری در ارائه عملکرد مشاوران جوان –و بررسی توسعه فاز دوم شهرک خدماتی شرق سمنان توسط مشاوران جوان شد.

در این جلسه احسان برهانی مشاور جوان فرماندار توضیحاتی را در خصوص عملکرد شش ماهه گروه مشاوران جوان ارائه و بیان داشت: با تشکیل ۹ زیرگروه برنامه‌های متنوعی در بخش جوانان در دست پیگیری است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز