خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهدیشهر در مراسم رونمایی از ظریف‌ترین خشت سفالی جهان در مهدیشهر گفت:

جمهوری اسلامی تجسم واقعی دموکراسی و مردمسالاری دینی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۹

همزمان با دهه مبارک فجر از ظریف ترین خشت سفالی جهان منقش به نام " علی ابن موسی الرضا " اثر استاد حبیب دانایی فر، هنرمند مهدیشهری رونمایی شد.

ایلنا - سمنان: فرماندار شهرستان مهدیشهر در آیین رونمایی از این اثر هنری و افتتاح ۶۸ پروژه عمرانی که با حضور استاندار سمنان در محل فرهنگسرای نیستان مهدیشهر برگزار شد، بیداری اسلامی جهان را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروزه در جهان شاهد صدور انقلاب اسلامی ایران و به بار نشستن دستاورد‌ها و ثمرات این انقلاب بزرگ الهی هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا قنبری پیروزی‌های به دست آمده را ثمره رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در سراسر دنیا شناخته شده‌تر می‌شود.

قنبری با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در مردم دارد، جمهوری اسلامی را تجسم واقعی دموکراسی و مردمسالاری دینی دانست و افزود: مردم ایران اسلامی این انقلاب را به پیروزی رساندند و خود مردم هم باید آن را محافظت کنند، و این معنای دموکراسی واقعی است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر در تشریح پروژه‌های افتتاحیه این شهرستان خاطرنشان کرد: امروز با حضور استاندار ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

وی مهم‌ترین پروژه را مربوط به شرکت توزیع برق با ۱۷ پروژه ارزیابی و تصریح کرد: همچنین جهاد کشاورزی با ۱۲ پروژه، ارشاد اسلامی با ۳ پروژه، کمیته امداد با ۱ پروژه، بنیاد مسکن و مخابرات هر کدام با ۵ پروژه، راه و شهرسازی با ۳ پروژه و در شهرک صنعتی مهدیشهر نیز ۲ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز