خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان؛

دومین مرحله از رزمایش " فتح " در استان سمنان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۰۸

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای مرحله دوم طرح " فتح " در راستای برخورد و مقابله با مجرمان ، سارقان ، مالخران و خبر داد .

به گزارش ایلنا، جلیل موقوفه ئی در خصوص این طرح، گفت: مجموعه انتظامی استان طرح‌های ویژه‌ای از ابتدای سال تاکنون در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، سوداگران و فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش اجرا کرد و امروز شاهد نمایش کشفیات دستاوردهای مرحله دوم رزمایش " فتح " که در سراسر استان توسط پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها به مرحله اجرا درآمده بود، می‌باشیم.

موقوفه ئی با اشاره  به دستگیری ۴۸ سارق حرفه‌ای در نتیجه اجرای مرحله دوم طرح فتح، افزود: در این طرح ۱۸۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از اعضای باند سارقان حرفه‌ای که در استان های غربی سرقت منزل انجام می‌دادند، توسط ماموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان به ۸ فقره سرقت در شهرستان سمنان و ۳ فقره سرقت نافرجام اعتراف کردند و ۵ دستگاه خودرو سرقتی از این باند کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در شهرستان شاهرود اعضای باند ۳ نفره سارقان سیم و کابل برق توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند که همگی به ۱۴۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی استان از برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد مخدر و کشف ۳۹۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت : ۸۹ نقطه نقاط آلوده در استان از حیث وجود معتادان و خرده فروشان پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه در این طرح حدود ۴۸۴ نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند، اضافه کرد: ۱۴۰ نفر از این تعداد خرده فروش بودند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

موقوفه ئی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در چندین عملیات ، ۶ باند سوداگران مرگ را انهدام و از آنان ۴۴ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران در چند عملیات تعقیب و گریز، یک نفر از سوداگران مرگ را به ضرب گلوله زمین گیر و یک پاتوق مواد مخدر را با هماهنگی قضائی پلمب کردند. 

سرهنگ جلیل موقوفه ئی گفت: پلیس سمنان یک باند از افراد مجرمی که به صورت مسلحانه در خارج از استان گروگانگیری کرده بودند را در یکی از شهرهای کشور شناسایی و طی ۲ مرحله عملیات، ۶ نفر از اعضای آن را دستگیر و چند قبضه سلاح از آن ها کشف کردند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح ۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و ۲ نفر از آنها با دستور قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت: ۸ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش ۲۲ میلیارد ریال کشف و در این راستا ۷ نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز