خبرگزاری کار ایران

با کمک پارک های علم و فناوری دانشگاه سمنان؛

30 محصول فناورانه برای شرکت در رویداد ملی "تا ثریا" شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۰۰

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمدعج استان سمنان از شناسایی 30 محصول فناورانه و آماده تجاری سازی با کمک پارک های علم و فناوری و دانشگاه سمنان برای شرکت در رویداد سرمایه گذاری "تا ثریا" خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی خانی معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان در حاشیه برگزاری رویداد ملی "تا ثریا" که در سالن اجتماعات شهمیرزاد سمنان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در رویدا ملی "تا ثریا" در مرحله اول 14 شرکت در سطح استانی ودر مرحله ملی 9 شرکت توسط دبیرخانه ملی رویداد، پذیرفته شدند تا محصولات خود را ارائه نمایند.

وی افزود: در کنار این رویداد ملی یک سری از سرمایه گذاران ملی و استانی از قبیل: بنیاد مستضعفان، شرکت صنایع پیشرفته رضوی و شرکت پیشگامان حضور دارند که با شنیدن منطق اقتصادی محصولات، برای انعقاد قرارداد با این شرکتها در آینده به تفاهم برسند و با سرمایه گذاری خود در آینده از این شرکت ها حمایت کنند.

خانی با بیان اینکه این رویداد یک برش استانی از رویداد ملی"تا ثریا" می باشد که در سراسر کشور در حال برگزاری است، افزود: 9 شرکت از استان سمنان در این رویداد شرکت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز