خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد هماهنگی مساجد سمنان:

دعوت به نماز باید با توجه به شرایط تربیتی و سنی کودکان و نوجوانان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۲۶

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: دعوت به نماز شیوه و راههای مختلفی دارد و باید با توجه به شرایط تربیتی و سنی کودکان و نوجوانان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید علی موسوی در مراسم تجلیل از کودکان برگزیده مسابقه نقاشی با موضوع نماز در شهرستان گرمسار، بهترین شیوه برای تبلیغ نماز، را تشویق کودکان در سنین پایین به اقامه نماز دانست.

وی گفت: آموزش نماز باید از سنین پایین، بیشتر مورد توجه قرار گیرد و آثار و برکات آن تبیین شود.

موسوی تأکید کرد: برای جذب نوجوانان و جوانان به نماز باید از برنامه‌هایی استفاده کنیم که آن‌ها را به خواندن نماز و حضور در مساجد و سایر آیین های مذهبی تشویق و ترغیب کند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به امر نماز در بین کودکان خاطرنشان کرد: نماز بر هر مسأله‌ای مقدم است و نباید هیچ کاری بر اجرای فرمان الهی مقدم شمرده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان اظهارداشت: باید تلاش شود تا کودکان و نوجوانان به خوبی معنی و مفهوم واقعی نماز را درک کنند و تلاش در مسئله‌ معرفت‌ شناسی و درک و فهم عمیق در این مسئله و اهمیت آن، یکی از اولویت‌ های مهم به شمار می‌ آید که باید به آن توجه ویژه‌ ای شود.

 در این مراسم که امام جمعه ومسوولان و جمعی ازبانوان حضور داشتند از 17 برگزیده کودک شرکت کنند در مسابقه نقاشی با موضوع نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز