خبرگزاری کار ایران

دبیر همایش "تأمین مالی از بازار سرمایه"استان سمنان؛

4 کارخانه بزرگ سمنان در بورس پذیرش می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۶۹

دبیر همایش تأمین مالی از بازار سرمایه استان سمنان، از پذیرش 4 کارخانه بزرگ سمنان در بورس خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه امیرجان دبیر همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: شرکت های  سیمان شاهرود، فروسیلیس سمنان، معدنی و املاح ایران، شکر شاهرود و بین المللی محصولات پارس شرکتهای نام‌آشنایی برای سهامداران بورس ایران هستند که موفق شدند در سال های اخیر به بورس را پیدا کنند.

وی افزود:  همچنین دو شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و شرکت فولاد شاهرود هم در فرا بورس ایران پذیرش شده‌اند.

امیرجان اظهار کرد:  در مجموع ۷ شرکت استانی در بورس اوراق بهادار داریم که ارزش بازار فعلی این شرکت ها حدود ۱۳۰ هزار میلیارد ریال است ؛ همچنین در این  همایش شرکت ها ی مستعد پذیرش با نحوه پذیرش در بورس آشنا می‌شوند و چالش های خود را با مسئولان بورس در میان می گذارند.

دبیر همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان با بیان اینکه در این نشست ها شرایط اختصاصی پذیرش سهام در بازار بورس و فرابورس و رفع ابهامات شرکت ها مطرح می شود،گفت: در نهایت مشکلات و مسائل تامین مالی در استان مطرح شده و راهکارهایی ارائه می شود.

 امیرجان اظهار کرد: آشنایی مدیران بورس با شرکت های تولیدی و دانش بنیان و ارائه راهکارها به این شرکت ها در جهت تامین مالی، ارائه پروژه های دولتی و خصوصی متوقف شده به شرکت های تامین مالی و اتخاذ راه حل برای سرمایه گذاری در این پروژه هاو تعامل مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه و طرح مشکلات تامین مالی از اهداف این همایش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز