خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد؛

درآمد 18 میلیارد ریالی دادگستری از محل فروش وسایل نقلیه توقیفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۳۱

مدیر کل دادگستری استان سمنان گفت: پس از تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و مصادره ای و انجام مزایده میزان 18 میلیارد ریال از فروش وسایل نقلیه موتوری توقیفی و مصادره ای به دست آمد .

به گزارش ایلنا، محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان، بیان کرد: در بهمن ماه سال گذشته  به منظور اجرای دستور رئیس قوه  قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف قانونی وسایط نقلیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مسئولان قضایی سراسر استان سمنان،  ضرب الاجل 10 روزه برای بررسی و تعیین تکلیف قانونی وسائط نقلیه نگهداری شده در پارکینگ های آن شورا صادر شد. 

وی افزود:  پس از گرفتن گزارش و بازدیدهای میدانی به عمل آمده از پارکینگ های  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد ، تعداد 106 وسیله نقلیه موتوری در پارکینگ های آن شورا توقیف و مصادره شده است که پس از انجام مراحل قانونی، این وسایل نقلیه به مزایده گذاشته شد.

عبداللهی با اشاره به تاکید  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر پیگیری امور در حوزه های مختلف: درمان و حمایت اجتماعی ، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر ، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ، تشکل های مردم نهاد، حقوقی و قضایی در سال جاری، گفت:  در سال گذشته 419 هزار و 833 مورد برنامه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط های مختلف برای افراد برگزار شده است  .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز