خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۰۹

همایش تکریم از شبانان و عشایر استان 24 اسفند با حضور رئیس فراکسیون عشایری مجلس، رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور، معاون هماهنک گننده قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان برگزار می شود گفت: این همایش روز چهارشنبه 24 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور رئیس فراکسیون عشایری مجلس، سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و سایر مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش از 400 نفر از شبانان و گله داران عشایر استان سمنان تقدیر خواهد شد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه  استان تصریح کرد: در این همایش همچنین میز خدمت رسیدگی به مشکلات عشایر استان نیز با حضور مسئولین برپا خواهد شد.

کاشفی افزود: هدف از برگزاری این همایش علاوه بر تکریم عشایر، حضور مسئولین کشوری و استانی و عشایر در کنار هم برای حل مشکلات این قشر است.

وی تصریح کرد: در این همایش همچنین آئین اختتامیه جشنوراه رسانه ای روایت جهاد استان سمنان با معرفی نفرات برگزیده نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز