خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۱

هدف از برگزاری سمینار تازه‌های الکتروتراپی، به روز کردن سطح دانش فیزیوتراپیستهای سراسر کشور و همچنین آشنایی آن‌ها با آخرین تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در زمینه الکتروتراپی و کاربرد آن‌ها است.

ایلنا: دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی با حضور بیش از ۵۰۰ فیزیوتراپیست و متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی، پنجشنبه ۱۹ دیماه در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، " جواد صراف‌زاده " عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیر علمی دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی با اعلام این خبرگفت: هدف از برگزاری این سمینار، به روز کردن سطح دانش فیزیوتراپیستهای سراسر کشور و همچنین آشنایی آن‌ها با آخرین تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در زمینه الکتروتراپی و کاربرد آن‌ها است.

وی محورهای مورد بحثدر این سمینار علمی را کاربرد الکتروتراپی در درمان بیماری‌هایی چون بیماریهای عصبی – عضلانی، ضایعات اعصاب محیطی و مرکزی، بیماریهای نورولوژی و بیماریهای زنان و زایمان، بیماریهای ارتوپدی، تمرین درمانی، آسیب‌های ورزشی و شناخت و کاربرد دستگاههای فیزیوتراپی مثل لیزرهای کم توان و پرتوان، مگنت تراپی، سوزن درمانی برشمرد و افزود: کلیه فیزیوتراپیست‌ها در مقاطع مختلف کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای، متخصصین ارتوپدی، متخصصین بیماریهای مغز و اعصاب، متخصصین طب فیزیکی، متخصصین داخلی، متخصصین اطفال و زنان و زایمان از جمله گروه‌های شرکت کننده در این سمینار دو روزه علمی هستند.

صراف‌زاده تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه سمینار را ۸۰ مقاله عنوان کرد و افزود: از این تعداد مقاله تعداد ۳۵ مقاله در قالب سخنرانی و دو پانل تخصصی شامل: تجارب بالینی و بحثلیزر درمانی در فیزیوتراپی، در جریان سمینار ارائه شده و ۱۰ کارگاه آموزشی نیز جهت آشنایی همکاران فیزیوتراپی با آخرین دستاوردهای این رشته برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه برگزاری این سمینار که از ۱۹ تا ۲۰ دیماه در هتل المپیک برگزار می‌شود، نمایشگاهی با حضور ۳۵ شرکت جهت معرفی جدید‌ترین تجهیزات و فناوریهای نوین در فیزیوتراپی برپا خواهد بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز