خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسات تخصصی روسای سابق سازمان جوانان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۳۱

باید از گذشته عبرت بگیریم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و بر اساس آن به پیش بینی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو بپردازیم تا بتوانیم به نحو شایسته سازمان جوانان را راهبری کنیم.

ایلنا: رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره‌ای جلسات هم اندیشی روسای سابق این سازمان با موضوعات تخصصی‌تر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " وحید قبادی دانا " در مورد جلسه هم اندیشی روسای سابق سازمان جوانان هلال احمر گفت: در این جلسه از روسای سابق سازمان جوانان هلال احمر از سال ۶۷ به بعد دعوت شد و عنوان جلسه بررسی گذشته، حال و آینده سازمان جوانان بود که در این جلسه سه ساعته به بررسی گذشته سازمان پرداخته شد.

رییس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه در این جلسه هر یک از روسا فعالیت‌های دوره خود را تشریح کردند، اضافه کرد: به طور قطع بررسی وضعیت کنونی و طرح ریزی آینده جز با تکیه بر گذشته ممکن نخواهد بود و اگر بخواهیم آینده را بسازیم باید تحلیل درستی از فعالیت‌های گذشته داشته باشیم.

قبادی دانا تاکید کرد: اگر بخواهیم برنامه‌های فعلی سازمان جوانان هلال احمر را ارزیابی کنیم باید از سوابق، پیشنیه و ریشه فعالیت‌ها آگاه باشیم و بر اساس آن، اولویت فعالیت‌های آینده را بررسی و طرح ریزی کنیم.

به گفته وی در این جلسه از همه روسای سابق سازمان جوانان هلال احمر قول مساعد گرفته شد تا در جلسات آینده هم شرکت کنند.

قبادی دانا خاطر نشان کرد: قصد داریم در آینده جلساتی را با موضوعات خاص با روسای سابق سازمان جوانان داشته باشیم تا به صورت تخصصی راجع به موضوعاتی مثل آموزش، تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی، نحوه عضو گیری، جذب و سازماندهی اعضا به بحثو گفت‌و‌گو و تبادل نظر بپردازیم.

رییس سازمان جوانان هلال احمر ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از نظرات، ایده‌ها و اندیشه‌های روسای سابق سازمان جوانان بتوان آینده بهتری را برای این سازمان به تصویر کشید.

وی تاکید کرد: باید از گذشته عبرت بگیریم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و بر اساس آن به پیش بینی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو بپردازیم تا بتوانیم به نحو شایسته سازمان جوانان را راهبری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز