خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۰۲

فروردین

ممکنه پولی که قرار بوده امروز به دستت برسه با تاخیر برسه. شاید این موضوع ناراحتت کنه و عصبانی بشی، اما نگران نباش. این پول حتما به دستت میرسه، پس اگه عجله‌ای نداری با خیال راحت بشین و صبر کن. اگه لازمه با کسی که قراره این پول رو بفرسته تماس بگیر و هماهنگی‌های لازم رو انجام بده. احتمالش زیاده که این مشکل به اون ربطی نداشته باشه و از جای دیگه‌ای باشه، پس صبور باش. تو محیط کار یه جوری رفتار کن که بقیه حساب کار دستشون بیاد و کارها رو مطابق خواسته تو انجام بدن. مهربونی که به یه دوست میکنی بی‌جواب نمی‌مونه. یه تماس تلفنی اضطرابت رو کم میکنه، اما بهتره مشکلی که پیش اومده رو جدی‌تر بگیری و یه کاری اساسی برای حلش انجام بدی.

اردیبهشت

امروز عشق و روابط عاطفی اولویت اصلی تو هستن. احساس میکنی خیلی زیباتر و جذاب‌تر از همیشه به نظر میرسی و نگاه‌های تحسین‌آمیز اطرافیان رو، چه غریبه و چه آشنا، خیلی بیشتر از همیشه احساس میکنی. شاید دلت بخواد که این جذابیت رو با ایجاد کمی تغییر در ظاهر خودت بیشتر هم بکنی، اما مواظب باش که تو خرج کردن برای تغییر ظاهرت زیاده‌روی نکنی. امروز بدون شک فرصت فوق‌العاده‌ای برای دیدار با عشقت هست، اما اگه برنامه‌تون با هم جور نبود و تا یکی دو روز دیگه فرصت این دیدار فراهم نشد هم ناراحت نشو و کمی صبر و حوصله به خرج بده. شخصی از راه دور سراغتو می‌گیره. نذری که داری ادا می‌شه. یه مسئله کوچیک با مداخله شخصی برطرف میشه.

خرداد

اگه مجردی، امروز از اون روزاییه که خاطرات عشقی که تو گذشته داشتی تو ذهنت زنده میشه و به این فکر می‌کنی که اون آدم حالا چیکار میکنه و شاید حتی دلتنگش بشی. اگه متاهلی، احتمالش هست که امروز همسرت کار داشته باشه و خیلی دیرتر از همیشه به خونه بیاد و تو مجبور باشی تو خونه تنها بمونی. اگه فکر می‌کنی حوصله‌ی تنهایی رو نداری، سعی کن دیرتر از معمول به خونه بری و با رفتن به یه کتاب‌فروشی خوب خودت رو سرگرم کنی. تو مسئول تصمیمات دیگران نیستی، خودتو دائم سرزنش نکن. تو یه مورد کاری سرعت عمل تو باعث میشه که فضا برای بروز استعدادهات بازتر بشه و باید از این فرصت بهترین استفاده رو ببری. امانتی که به کسی داده بودی و برایت عزیز بوده سرانجام به دستت میرسه و خوشحال میشی.

تیر

منتظری که سر کار عشقت باهات تماس بگیره؟ با اینکه خیلی مشتاقی که ازش خبر بگیری، انقدر سرت شلوغه و انقدر سر و صدا هست که اصلا حواست به گوشیت و یا بهتر بگیم به هیچ چیز به غیر از کارت نیست. اگه نمیخوای عشقت از دستت ناراحت بشه و یا این تماس رو از دست ندی، گوشات رو خوب باز کن و از دنیای اطرافت غافل نشو. نکته‌سنجی و هوش تو قابل ستایشه، اما تو این روزها این دقت به ضررت تمام میشه. تو بقیه رو به بی‌دقتی و سر به هوایی محکوم می‌کنی، فراموش نکن که دیدگاه تو با بقیه تو مسائل مختلف متفاوته. به تصمیمات بقیه احترام بگذار، حتی اگه مطمئن باشی که اشتباهه.  یه بیماری کوچیک برطرف میشه.

مرداد

اگه مجردی امروز یه روز عالیه برای تو، چون خیلی تو چشم هستی و شاید حتی با یه نفر که خیلی جذابه آشنا بشی. فقط مواظب باش که دیدگاهت نسبت به این شخص منطقی باشه و زیادی احساسی رفتار نکنی، وگرنه ممکنه بعدا با پی بردن به شخصیت واقعی از انتخاب خودت پشیمون بشی. امروز ناگهان به تاثیر اتفاقات چند وقت اخیر روی زمان حال و وضعیت فعلی زندگیت پی می‌بری و این آگاهی می‌تونه زمینه ساز تغییراتی موفقیت آمیز تو محل کار و یا تو رابطه با مسائل شخصیتت باشه. شنیدن یه حرف یا یه موسیقی خاطرات گذشته رو برات زنده میکنه، اما تو گذشته غرق نشو.  شادی و ناراحتی شخصی تو رو کاملا دگرگون می‌کنه، دوست داشتن خوبه، اما نه تا حدی که کنترل زندگی رو از دست بدی.

شهریور

امروز یهو تصمیم می‌گیری که خونه‌تو حسابی تمیز کنی و از ته انباری تا زیر فرش‌ها رو جارو بکشی. شاید بعد از تموم شدن این کار، به فکر این بیفتی که یه سری تغییرات تو دکوراسیون خونه‌ت بدی و یا حتی تصمیم بگیری که چند تا وسیله جدید برای تزیین خونه‌ت بخری. فقط مواظب باش که تو این کار زیاده‌روی نکنی، تازه اول ماهه و اگه زیاد خرج کنی اواخر ماه به مشکل برمی‌خوری. یه تغییر کوچیک تو رفتارت می‌تونه دنیاتو زیر و رو کنه. گاهی وقتا بهتره با بقیه همونجوری رفتار کنی که خودشون دوست دارن، نه اونجوری که تو فکر می‌کنی و دوست داری، آدم‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارن. تعارف بیش از حد تو یه نفر تو اطرافت رو کلافه و عصبانی می‌کنه.

مهر

امروز عشقت یهو بهت زنگ میزنه و ازت میخواد که امشب با هم قرار بذارید. تو هم که امروز خیلی احساسی هستی و خیلی دلت میخواد که پیشش باشی، با خوشحالی قبول میکنی. یه شام دو نفره رمانتیک تو رستوران مورد علاقه‌تون یا دیدن یه فیلم عاشقانه می‌تونه بهترین برنامه برای امشب باشه. وقتی سر قرار میری، تمام فشارها و استرس‌هایی که تو طول روز تحمل کردی رو فراموش کن و فقط رو عشقت تمرکز کن و از بودن باهاش لذت ببر. راز دلت رو پیش کسی که دوست داری نگه ندار. یه مسافری از راه دور میاد به دیدنت و حرف‌هایی که باهاش میزنی چیزهای زیادی رو بهت میگه. تو مسائل احساسی منتظر معجزه نباش، خودت دست به کار شو و به این در بسته زل نزن.

آبان

منتظر بودی که پول یه پروژه خلاقانه، هنری یا کاری به دستت برسه؟ اگه آره، امروز خودتو آماده یه جشن حسابی بکن، چون خبرهای خیلی خوبی در مورد پولی که منتظرش بودی تو راهه. شاید یه کم دیرتر از چیزی که فکر می‌کنی به پولت برسی، اما اصلا نگران نباش. شروع این پروژه یه کم با تاخیر روبرو میشه، اما مطمئن باش که انجام میشه و هیچ چیز نمی‌تونه جلوت رو بگیره. یکی با انجام یه کار کوچیک بهت نزدیک‌تر میشه. تو یه جلسه کاری یا تحصیلی حواست باشه که سر وقت بری و فرصتو از دست ندی، دست دست نکن، شانسی که یه مدتی پیش از دستت رفته بود دوباره برگشته. تو بروز احساساتت بهتره یه کم تعادل رو رعایت کنی.

آذر

امروز صبح یه صبحانه حسابی و مقوی بخور چون یه روز پرکار در انتظارت هست و کلی کار داری که باید تا قبل از ظهر انجام بدی. اگه به خودت نرسی زود خسته میشی. امروز ممکنه یهو یکی از همکارهات بهت ابراز علاقه کنه. این که چی بهش بگی به خودت بستگی داره، اما یادت باشه که اگه خودت حسی بهش نداری، فقط به خاطر اینکه دوست داشته شدن حس خوبی داره بهش جواب مثبت نده. برای یه جشن شاد تدارک می‌بینی. یکی با یه حرف ساده اشک تو درمیاره، این روزها خیلی حساسی و هر چیزی می‌تونه اعصابت رو به هم بریزه. مشکلت رو تو خودت پیدا کن و باهاش روبرو شو تا بتونی حلش کنی.

دی

حواست باشه که تلفنت رو به موقع جواب بدی. زیاد خط تلفن رو اشغال نکن. تماس‌های شخصی رو بذار بعد از ساعت کاری. اگه این کارارو نکنی، ممکنه یه تماس مهم که شاید خیلی منتظرش بودی رو از دست بدی. می‌خوای به عشقت و نیازهاش احترام بذاری و بهش توجه کنی، اما از طرفی هم دوست داری حرف خودتو به کرسی بنشونی. برای حل این مشکل باید یادت باشه که مجبور نیستی فقط به یکی از این دو توجه داشته باشی. با یه کم سیاست می‌تونی بین این دو تعادل ایجاد کنی. مدتیه که دنبال کسی هستی که بتونه حرفاتو درک کنه

و باهات هم صحبتی کنه. تو روزهای آینده فرصت بیشتری برای انجام کارهای عقب افتاده‌ت خواهی داشت.

بهمن

تو دلت یه حس عاشقانه نسبت به کسی داری که فکر می‌کنی فقط تو رو به عنوان یه دوست یا آشنا قبول داره؟ اگه امروز بفهمی که اشتباه می‌کردی اصلا تعجب نکن! امروز از اون روزاییه که به احساسات پنهانیت پی می‌بری و طرف مقابلت هم به احتمال زیاد این احساسات ناگهانی تو رو بی‌جواب نمیذاره. یه ذره احتمال داره که این رابطه تو واقعیت با چیزی که تو ذهنت داری فرق داشته باشه. یه خرید دیگه رو باید عقب بندازی. تو رابطه عشقیت، طرف مقابلت با یه کار کوچیک دلت رو روشن می‌کنه. این روزها گرفتاری‌ها و مشغله‌های فکری که ذهنت رو مشغول کرده مانع از انجام تصمیمات درست و منطقی‌ت میشه.

اسفند

امروز ممکنه تو یه دیدار اتفاقی با یکی از همکارهات یهو و بدون اینکه تا حالا بهش فکر کرده باشی، احساس کنی که بهش علاقه‌مند شدی. خودتم از این موضوع تعجب می‌کنی، چون تا حالا هیچوقت همچین فکری و احساسی نسبت بهش نداشتی. یکی از عزیزانت حال و روز خوبی نداره. با مهربانی بهش بیشتر توجه کن. با یه دوست درد و دل می‌کنی و آروم میشی. تو یه مسئله خانوادگی بهتره خودخواهی رو کنار بذاری و شرایط بقیه رو هم درک کنی. برای رفع یه توقیف یا جریمه به جایی مراجعه می‌کنی. یه موقعیت خوب تو محیط کار نصیبت میشه. از این فرصت درست استفاده کن تا سودش دوبرابر بشه. یه بدهی قدیمی داری که بهتره هرچه زودتر بپردازیش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز