خبرگزاری کار ایران

با این روش در ۲ دقیقه آلبالوی خشک درست کن

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۶۲

خودت درست کن! ارزون‌تر، سالم‌تر، تمیزتر آلبالوی خشک از خوراکی‌هایی است که تقریبا همه آن را دوست دارند.

وقتی در دسترس باشد تا به خودتان بیایید می‌بینید کاسه کاسه، مشت مشت خورده‌اید و متوجه هم نشده‌اید! خوش خوراک است و خوشمزه! از خاصیت و فوایدش هم که نگویم برایتان!

همین آلبالوی جذاب بعضی وقت‌ها ممکن است حال شما را هم بگیرد! مواقعی که آن را آماده تهیه می‌کنید و هنگام خوردن متوجه کثیفی یا پر از گرد و خاک بودن آن می‌شوید، شست و شوی آن سخت می‌شود یا اینکه با کمی دقت می‌بینید آلبالوهای کرم دار و خراب را برای شما خشک کرده‌اند و شما هم با پرداخت هزینه آن را خریده‌اید ولی باب دلتان نیست! باب دل چه کسی است؟!

برای اینکه بتوانید از این خوراکی لذیذ استفاده کنید بد نیست خودتان آن را آماده کنید. روش‌های مختلفی برای خشک کردن آلبالو وجود دارد اما اگر در منزل سرخ کن بدون روغن یا همان هواپز را دارید حتما به این شیوه درست کنید تا ببینید آلبالوی خشک واقعی و تمیز و سالم یعنی چه!

مواد لازم:

آلبالو به میزان لازم

نمک به مقدار دلخواه!

طرز تهیه:

آلبالوها را پاک کنید و چوب انتهایی آنها را جدا کرده و خوب بشویید. اجازه بدهید در آبکش بمانند و استراحت کنند تا آب آنها به طور کلی خارج شود.

آلبالوها را داخل هواپز بریزید و به آنها نمک بزنید و خوب داخل ظرف هواپز پخش کنید.

دستگاه را روی 110 درجه قرار بدهید و 60 دقیقه زمان برایش تنظیم کنید و به سراغ بقیه کارهایتان بروید! بعد از طی یک ساعت آلبالوی خشک و خوشرنگ و بی نهایت خوشمزه شما حاضر خواهد بود.

با همین روش می‌توانید تابستان کلی آلبالو خشک کنید تا در بقیه فصل‌ها در دسترس داشته باشید و نوش جان بفرمایید. از وسایلتان در منزل به خوبی استفاده کنید، رمز آن هم آگاهی است.

منبع راهنماتو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز