خبرگزاری کار ایران

سر مار کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۹۷

رژیم صهیونیستی نه سر مار، که اژدهایی مخوف در جهان است که تا هست، مردم و زندگی و صلح نه تنها در خاورمیانه، که در سراسر جهان از وجود او در امان نخواهند بود.

بهروز مرادی نوشت: سر مار کسانی هستند که دست‌کم ٧۵ سال است که سرزمینی را اشغال کرده‌اند، کودکان‌شان را می‌کُشند، زنان‌شان را می‌کُشند، آنچنانکه مردان‌شان را نیز می‌کُشند، ملتی را قتل‌عام می‌کنند، خانه‌ها را ویران می‌کنند و با حمایت قدرت‌های مدعی حقوق بشر و تمدن پیشرفته دست به پاکسازی قومی و جنایت جنگی می‌زنند.

سر مار کسانی هستند که بیمارستانی را بمباران می‌کنند، کودکان پناه‌گرفته در آن را به همراه پدران و مادران‌شان به خاک و خون می‌کشند و سپس مسئولیت این جنایت جنگی را به گردن گروه مقابل خود می‌اندازند. طبیعی است که جنایتکاران پلیدی کنند و پشت دروغ‌هایی پلیدتر از خودشان پنهان شوند.

سر مار کسانی هستند که به مردم بی‌دفاع عادی می‌گویند شمال را به سمت جنوب تخلیه کنند تا در امان باشند، اما سپس آنها را در جنوب بمباران می‌کنند.

سر مار کسانی هستند که آب و برق و گاز و تلفن و آذوقه و غذا را بر میلیون‌ها نفر قطع می‌کنند و خواب و آرامش و آسایش و همه‌ی زندگی را از آنها می‌ربایند و سپس اینهمه فاجعه را به عنوان دفاع از خود به خورد جهانیان می‌دهند.

سر مار کسانی هستند که مدارس را بمباران می‌کنند و کودکان و زنان و مردانی که در آنها پناه گرفته‌اند را بی‌دفاع و بی‌پناه و مظلوم نابود می‌کنند.

این سر پلید، آتش‌بیاران و همدستان و همکاران و مشابهانی در سایر نقاط جهان دارد که همچون او خون مردمان در شیشه می‌کنند و زندگی از بودن آنها در عذاب و احتضار و سامان‌های نیک از وجود آنها در ویرانی و سقوط است.

سر مار همان رژیم اسرائیل و دولت نتانیاهوست که بقای حیات سیاسی خود را در خلق جنایت و تداوم فاجعه می‌بیند و ماندن و بودن خود را با نابودی و حذف سیستماتیک ملتی از سرزمین تاریخی‌شان گره زده است.

او نه سر مار، که اژدهایی مخوف در جهان است که تا هست، مردم و زندگی و صلح نه تنها در خاورمیانه، که در سراسر جهان از وجود او در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز