خبرگزاری کار ایران

کنایه مهاجری به صدیقی:

اگر سخن منطقی ندارید، با سکوت خود به آرامش مردم احترام بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۵۵

برخی آقایان، اگر بیان منصف و سخن منطقی ندارند، به سکوتی درست به آرامش مردم احترام بگذارند.

 روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حرمت‌گذاری به مراجع عظام تقلید، صرفاً به دیدارشان رفتن و گزارش دادن نیست. باید به آنچه به تبیین بر زبان می‌آورند هم توجه کرد. نباید آنچه پیش از این به تجربه‌ای تلخ تبدیل شد، تکرار شود.

 برخی آقایان، اگر بیان منصف و سخن منطقی ندارند، به سکوتی درست به آرامش مردم احترام بگذارند. از بیان سخنانی چنین که مذاکره گذشته برد-باخت بود و امروز در این دولت مذاکره برد-برد است. مردم همه چیز را می‌دانند.

خود این افراد هم اگر دقت کنند که ترامپ از برجام خارج شد، خواهند فهمید. اگر برد باخت باشد، ما برنده شدیم که آمریکا زیر میز زد والا برنده که از بازی خارج نمی‌شود.

 امام جمعه تهران گفته بود: مجلس و دولتی پر تلاش تر و مهربانتر از این عزیزانی که امروز برای شما خدمت می کنند نداریم.این مسئولان عاشق و بی قرار و مردمی ما، مردمی دارند که تاریخ مانند آنها را ندیده است.

این مذاکره با سابقه که همه‌اش وعده گرفتند فرق دارد. نقد دادند و نسیه گرفتند. برد برد نبود. برد باخت بود.پاکتر و خدمتگزارتر از نظام اسلامی نخواهید یافت.

 اما امروز اهل مذاکره افراد محکم و با مطالعه و با بسته های آماده هستند. این مذاکره برای مذاکره نیست. برای رفع همه تحریم‌های استکبار است.دولت جدید، دولت عاشقی است و با این همراهی بین دولت و مجلس و قوه قضائیه می شود موفق شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز