خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان خبرداد:

مشکل افت فشار شهرک گلشهر کاظمیه زنجان مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۰۴

در دو ماهه نخست سال جاری با مهندسی مجدد و نصب اینورتر به منظور متعادل سازی فشار آب در ایستگاه پمپاژ شهرک گلشهر کاظمیه مشکل افت فشار این شهرک مرتفع شد.

مدیر امور آبفای زنجان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری با مهندسی مجدد و نصب اینورتر به منظور متعادل سازی فشار آب در ایستگاه پمپاژ شهرک گلشهر کاظمیه مشکل افت فشار این شهرک مرتفع شد.

به گزارش ایلنااز زنجان، رستمی امروز با اعلام این خبر افزود: با نصب تایمر تاخیری در ایستگاه پمپاژ گلشهر کاظمیه از خطر سوختگی الکترو پمپ به علت نوسانات موجود در جریان برق شهری جلوگیری شد.

وی همچنین گفت: با مهندسی مجدد تامین فشار متعارف برای فازهای ۴ و ۵ این شهرک که در نقاط بالا دست واقع شده است انجام شد.

رستمی در ادامه تصریح کرد: مشکل افت فشار آب مناطق شمال اسلام آباد، شهرک جانبازان و توانیر های یک و دو نیز با نصب لوله ۲۰۰ به خط انتقال و ۰۷۰ چدنی به طول ۳ متر و ایجاد شیر فلکه تنظیم برطرف شد.

مدیر امور آبفای زنجان از آبرسانی به فاز دو و سه شهرک نانوایان زنجان خبر داد و گفت: با عنایت به درخواست مدیر عامل شهرک نانوایان و موافقت معاونت بهره برداری شرکت لوله سایز ۲۰۰ به طول ۱۲۰ متر توسط شرکت دما ساز آسا اجرایی شد.

وی در پایان به توسعه شبکه در شهرک شهر آرا اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: لوله گذاری در خیابان نسیم شهرک شهر آراء به سایز ۱۱۰ پلی اتیلن و طول ۵۰ متر به منظور واگذاری انشعابات به صورت استاندارد به مشترکین انجام شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز