خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان:

مراسم عزاداری حضرت زینب(س) در زینبیه اعظم زنجان در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۵۰

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان, گفت: مراسم عزاداری حضرت زینب(س) از دیشب در مسجد زینبیه اعظم زنجان در حال برگزار ی است.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان، گفت: مراسم عزاداری بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب(س) دیشب با استقبال مناسب مردم در زنجان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» فرید احدیان، امروز با اعلام این خبر گفت: هر سال این مراسم در سالروز وفات بانوی صبر واستقامت و پیام آور کربلا درروز پانزدهم ماه رجب برگزار می‌شود.

احدیان با اشاره به پانزدهم ماه رجب «سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: مراسم عزاداری وفات پیام‌آور کربلا و اسوه صبر و استقامت زنان عالم از دیشب در زینبیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فضائل و مناقب بانوی بزرگ صبر واستقامت حضرت زینب(س) اظهار داشت: سخنران مراسم سوگواری بانوی صبر و استقامت و اسوه بزرگ زنان عالم اسلام حجت‌الاسلام سید جعفر حسینی با مداحی حاج غلامرضا عینی‌فرداز مداحان زنجان است.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان در ادامه در این خصوص تصریح کرد: مراسم عزاداری بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب(س) دیشب با استقبال مناسب مردم در زنجان برگزار شده است.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری حضرت زینب(س) امشب نیز از ساعت ۲۱:۳۰ در مکان مسجد زینبیه اعظم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز