خبرگزاری کار ایران

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در زنجان:

ثبت الکترونیکی اسناد و املاک از اولویت‌های اصلی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۸

توجه به ثبت الکترونیکی اسناد و املاک در سطح کشور از اولویت‌های اصلی این نهاد است.

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: توجه به ثبت الکترونیکی اسناد و املاک در سطح کشور از اولویت‌های اصلی این نهاد است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد حسن بکاییان ظهر امروز(۶ اسفند) در مراسم تودیه و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجانبه ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در ۱۱ ماهه نخست امسال یک میلیون ۲۰۰ سند ماللکیت الکترونیکی به صورت تک برگ در کشور صادر شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک یک سازمان حاکمیتی است، یادآور شد: سابقه فعالیت ثبتی در ایران به ۱۰۰ سال می‌رسد که در این راستا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ۹۰ سال سابقه نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کوتاه و بلند مدت کشور ایفا کرده است.
به گفته وی، سالانه اقشار مختلفی از مردم در حوزه‌های مختلف اعم از نقل و انتقال اموال منقول و غیر منقول، ازدواج و طلاق به این سازمان مراجعه می‌کنند.
معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به استفاده از سیستم نوین به جای سیستم سنتی در ثبت اسناد و املاک خاطرنشان ساخت: در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم این سازمان از چهار سال اخیر گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته است.
وی همچنین به رویکردهای سازمان ثبت اسناد و املاک برای عملیاتی کردن فعالیت‌های با استفاده از فن آوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: داده آمایی اطلاعات ثبتی در یک پروسه زمانی یک ساله از فرمانداری‌ها، تکمیل بانک و صحت اطلاعات با بهره گیری از راه‌های مختلف از این رویکردهاست.
وی ادامه داد: به استناد برنامه پنجم توسعه سازمان مکلف به اجرای برنامه سیستم ثبت آنی بوده و ثبت مکانیزه معاملات رسمی از شش ماه اخیر شروع شده است.
در ادامه این مراسم از اقدامات محمد نخله به عنوان مدیرکل اسبق ثبت اسناد و املاک استان زنجان تقدیر و جعفر الوندی به عنوان مدیر جدید ثبت اسناد و املاک استان زنجان منصوب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز