خبرگزاری کار ایران

نماینده خانه معدن ایران در زنجان:

استان زنجان دارای پتانسیل بسیار مطلوب برای تاسیس خانه معدن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۲

نماینده خانه معدن ایران با اشاره به اینکه ۱۱ استان متقاضی تاسیس خانه معدن در استان ها هستند، گفت: استان زنجان از پتانسیل بالایی در تاسیس خانه معدن برخوردار است.

نماینده خانه معدن ایران گفت: خانه معدن یک تشکل فراگیر است و می‌تواند در کل کشور نمایندگی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهناز نوایی، نماینده خانه معدن ایران، امروز(۶ آذر) در مراسم انتخاب اعضای موسس خانه معدن استان زنجان با اشاره به اینکه خانه معدن ایران در سال ۸۱ در راستای رسیدگی به مشکلات و مسائل بخش معدن در کشور تشکیل شد، اظهار داشت: هیات مدیره خانه معدن ایران هفت عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل دارد.

وی ساماندهی بخش معدن و ارتقای تجربیات صاحبان معادن را یکی از اهداف تشکیل خانه معدن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا همایش‌ها و نمایشگاه‌های متعددی تشکیل شده است.

نوایی به همکاری خانه معدن ایران با وزراتخانه‌ها اشاره کرد و افزود: خانه معدن یک تشکل فراگیر است و می‌تواند در کل کشور نمایندگی داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمایندگانی از خانه معدن ایران در جلسات صندوق توسعه ملی حاضر می‌شوند، ادامه داد: در استان‌هایی که نمایندگی خانه معدن در آن‌ها تشکیل شده است نیز روند کار به این شکل است.

نماینده خانه معدن ایران ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ استان کشور متقاضی تاسیس نماینده خانه ملت هستند که در این بین استان زنجان از ظرفیت بالایی در تشکیل خانه معدن برخوردار است.

نوایی به سیاست‌ها و رویکردهای خانه معدن ایران اشاره کرد و افزود: این نهاد تلاش می‌کند تا گام‌ها موثری در ارتقاء ظرفیت‌های بخش معدن بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز