خبرگزاری کار ایران

ستاد بزرگداشت هفته کارگر در گیلان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۸۸

چکیده: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان گیلان در سال ۹۳، روز یکشنبه(۱۸ اسفند ماه) با حضور نمایندگانی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، فرمانداری رشت، اداره درمان استان گیلان، کانون کارفرمایان، کانون بازنشستگان، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و خانه کارگر تشکیل شد.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

«حسن ایزدی» دبیر خانه کارگر گیلان با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان گیلان در سال ۹۳، روز یکشنبه(۱۸ اسفند ماه) با حضور نمایندگانی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، فرمانداری رشت، اداره درمان استان گیلان، کانون کارفرمایان، کانون بازنشستگان، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و خانه کارگر تشکیل شد.

این فعال کارگری در خصوص هدف از تشکیل ستاد هفته کارگر اظهار داشت: روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن این روز تلاشهای فراوانی نموده و خون‌های زیادی داده‌اند تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

او با بیان اینکه طی مراسمی در این ایام ازمقام کارگر تجلیل می‌شود افزود: پی گیری مطالبات و بررسی مشکلات کارگری و انعکاس اعتراضات کارگران به مسئولان از برنامه‌های هفته کارگر امسال خواهد بود.

او در تشریح برنامه‌های هفته کارگر استان گیلان اظهار داشت: دیدار مسئولین تشکلات کارگری با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه، گردهمایی نمایندگان کارگران، تجلیل از کارگران نمونه، گردهمایی تشکل‌ها، انجمن‌ها و شوراهای کارگری، نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی، عیادت از کارگران بیمار و استقرار پزشکان حوزه تامین اجتماعی در محل خانه کارگر برای درمان رایگان کارگران بیمار، جشن و اجتماع کارگران استان از برنامه‌های مهم هفته کارگر سال آینده در استان گیلان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز