خبرگزاری کار ایران

بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگو با ایلنا:

ایرلاین‌ها توانایی رقابت با ماهان را ندارند / ایران ۱۴۰ در هیچ کشوری امتحان نشده بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۳۳

هواپیمای ایران ۱۴۰در حالی وارد ناوگان هوایی ایران شد که امتحانش را در کشورهای صاحب سبک پس نداده بود.

بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ماهان با بیان این مطلب که ایرلاین‌ها توانایی رقابت با ماهان را ندارند، گفت: هواپیمای ایران۱۴۰ در حالی وارد ناوگان هوایی ایران شد که امتحانش را در کشورهای صاحب سبک پس نداده بود.

حسین مرعشی، بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ماهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه ماهان تصمیمی برای افزایش ناوگان خود دارد یا خیر؟ گفت: در این خصوص صحبتهایی مطرح شده است که در وقت مقتضی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توافقات ژنو موجب اتفاق جدی در ناوگان هوایی کشور نشده است، افزود: پیرو توافقات صورت گرفته تا کنون هیچ قطعه‌‌ای به کشور وارد نشده است و صنعت هوایی ما باید با فرض ادامه تحریم‌ها اقدام به تقویت ناوگان هوایی خود کند.

مرعشی با بیان این مطلب که ایرلاین‌ها توانایی رقابت با ماهان را ندارند نیز گفت: رضایت قلبی سایر ایرلاین‌ها استفاده از ناوگان درجه دو و سه نیست اما آنان چاره ندارند.

وی در خصوص سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ با اشاره به اینکه این نوع از هواپیما مدل خارجی ندارد و برای اولین بار با همکاری اکراین در ایران ساخته شده است، اظهارداشت: این مدل هواپیما در حالی وارد ناوگان هوایی ایران شد که امتحانش را در کشورهای صاحب سبک پس نداده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز