خبرگزاری کار ایران

فروش اقساطی گوشی موبایل و تبلت به پرسنل شرکتها

کد خبر : ۱۰۸۷۲۲

سازمانهای متقاضی می توانند با خدمات اول TCT و یا از طریق سایت این شرکت به نشانی www. tct. ir درخواست خود را برای ما ارسال کنند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

معاون بازاریابی و فروش خدمات اول TCT، از فروش اقساطی گوشی موبایل، نت بوک و تبلت به پرسنل شرکتهای دولتی و خصوصی خبر داد.
به گزارش ایلنا، آرش رجایی با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه‌های شرکت ما فروش اقساطی نت بوک، هندست موبایل و تبلت به شرکت‌های خصوصی و دولتی است که متناسب با محصولات، سرویس های ویژه آن نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها ضمن عقد قرارداد با شرکت خدمات اول TCT می توانند از این خدمات استفاده کنند اظهار کرد: سازمان‌های متقاضی طی قراردادی که با ما منعقد می کنند پرسنل را به ما معرفی کرده و این پرسنل می‌توانند از طریق فروشگاههای این شرکت محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مجموعه ما در کشور به عنوان بزرگترین مرکز تله مارکتینگ(فروش تلفنی) فعالیت می کنند گفت: آمادگی کامل داریم با سازمانها و شرکتهایی که تمایل دارند خدمات خود را به صورت تلفنی به فروش برسانند همکاری کنیم.
وی گفت: سازمانهای متقاضی می توانند با خدمات اول TCT و یا از طریق سایت این شرکت به نشانی www. tct. ir درخواست خود را برای ما ارسال کنند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز