خبرگزاری کار ایران

" افصح حسینی " مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست‌جمهوری شد

کد خبر : ۱۰۶۸۰۴

مرتضی بانک معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی سید محمود افصح حسینی را به‌عنوان مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، با صدور حکمی سید محمود افصح حسینی را به‌عنوان مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم مرتضی بانک به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای سید محمود افصح حسینی

با سلام

نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی و تحول اداری به موجب این حکم به سمت مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب می شوید.

مدیریت و برنامه ریزی در تامین نیازها و بهره برداری مناسب از کلیه امکانات و منابع در اختیار بخصوص فضاهای اداری و میراثی، به گونه ای که لحاظ صرف و صلاح را در استفاده از اموال عمومی عینیت بخشد و هم چنین نظارت و مدیریت بر انجام قراردادهای کاری مربوط و عملکرد پیمانکاران و کلیه امور خدمات عمومی مورد نیاز، از اهم وظایف و مسئولیت های جنابعالی می باشد که انتظار دارد به خوبی محقق گردد.

امید است با عنایات الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاه های ذیربط، در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

مرتضی بانک

معاون کل سرپرست نهاد

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز