خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان مرکز خوزستان خبر داد:

دستگیری 4 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۷۱

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از دستگیری 4 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی سمی در در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی بیرانوند اظهار داشت: در هفته گذشته موجی از مسمومیت های ناشی از مشروبات الکلی دست ساز تقلبی در اهواز به راه افتاد که تعدادی از شهروندان را روانه بیمارستان ها کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه تا کنون بیش از 600 نفر در اثر مصرف این مشروبات سمی مسموم و در بیمارستان بستری شدند که 55 نفر آنان تا کنون فوت کرده اند و برخی نیز هنوز بستری هستند.

بیرانوند با قدردانی از زحمات ماموران نیروی انتظامی استان و سایر عوامل امنیتی و انتظامی استان در این مدت، اظهار کرد: تاکنون 30 نفر از توزیع کنندگان بازداشت و چهار نفر از عوامل اصلی نیز شناسایی و دستگیر شدند که تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

معاون دادستان مرکز خوزستان میزان کشفیات مشروبات الکلی دست ساز تقلبی در این مدت را بیش از 50 هزار لیتر برشمرد و افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اهواز در آخرین عملیات خود موفق شدند 2500 لیتر مشروبات الکلی را کشف و هفت نفر متهم را دستگیر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز