خبرگزاری کار ایران

کرم زاده خبر داد:

مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان صاحب دادیاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۱۷

رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان، گفت: بزودی واحد دادیاری در این مرکز راه اندازی می‌گردد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد کرم زاده اظهار داشت: با راه اندازی دادیاری در مرکز کارشناسان دادگستری استان، از این پس همه رسیدگی ها در دادیاری مرکز کارشناسان دادگستری استان صورت می پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر به علت نداشتن دادیاری در مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان، شکایات مطروحه در تهران بررسی می شود، البته تاکنون به منظور جلوگیری از ارجاع پرونده ها به تهران و برای ایجاد مصالحه بین طرفین، موضوع در شورای حل اختلاف مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان رسیدگی و انجام می شود.

رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان واگذاری دادیاری به استان‌ را یک امر لازم و ضروری برشمرد و گفت: راه اندازی دادیاری‌ در مرکز استان همواره یکی از مطالبات همکاران کارشناس بوده است.

کرم زاده با بیان اینکه کارشناسان رسمی دادگستری بازوان توانمند و چشم بینای دستگاه قضایی در پرونده های تخصصی و پیچیده قضایی هستند، افزود: هم اکنون مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان خوزستان با 340 کارشناس در رشته های مختلف آماده خدمت رسانی به دستگاه قضایی، نهادها، سازمان ها و شهروندان است.

وی در پایان گفت: این مرکز با برخورداری از کارشناسان مجرب و شایسته تلاش می کند تا خدمات مناسبی را ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز