خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر هندیجان در گفت‌وگو با ایلنا:

مؤسسات خیریه در هندیجان توسعه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۲۵

فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این شهرستان، گفت: با توجه به محرومیت‌هایی که در برخی اقشار مختلف مردم وجود دارد سعی ما توسعه و افزایش مؤسسات خیریه در جهت جذب کمک‌های مردمی و رفع این موارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کوروش مودت، اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراوانی که در برخی اقشار مردم‌ داریم نیازمند توسعه و افزایش مؤسسات خیریه جهت جذب کمک‌های مردمی و در اختیار قرار دادن آن‌ها به مستمندان و بیماران نیازمند هستیم.

وی افزود: در جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان هندیجانی که برای اولین بار در هندیجان برگزار شد مبلغ 20 میلیون تومان از سوی مردم تقدیم ستاد دیه شد تا از 5 نفر زندانی هندیجانی حداقل دو الی سه نفر آزاد شوند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: بنده از عوامل حرکت خیر جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان غیره عمد تشکر و قدردانی می‌کنم از مردم و مسئولان هندیجان که در این امر خیر شرکت کردند نیز قدردانم. در حقیقت جامعه ما نیاز به همبستگی و انسجام دارد.

وی گفت: ما برای اینکه مشارکت‌های مردمی را افزایش دهیم از توسعه و ایجاد مؤسسات خیریه استقبال کرده و برای راه‌اندازی آن‌ها همکاری جدی خواهیم کرد.

مودت عنوان کرد: انشالله چند موسسه خیریه با همکاری بانوان شهرستان ایجاد خواهد شد. مؤسسات خیریه بازوان ما برای کمک به مستمندان هستند.

وی افزود: ما نیاز به مؤسسات خیریه در بیماری‌های خاص، ساخت مسکن برای محرومین، کمک به فقرا و مستمندان داریم که انشالله به همت مردم عزیز هندیجان فعالیت خود را در این شهر محروم آغاز خواهند کرد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در اولین جشن گل‌ریزان هندیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد برخی خیرین و مسئولان حاضر سخاوت خود را نشان دادند.

وی گفت: برگزاری جشن گل‌ریزان مقدمه‌ای است جهت انجام این امر خیر و امیدواریم همه اقشار با برگزاری این‌گونه جشن‌ها مشارکت خوبی در کمک به نیازمندان داشته باشند.

مودت عنوان کرد: با توجه به سخاوتی که مردم هندیجان از خود نشان دادند امیدواریم این شهرستان در کمک به مستمندان و محرومین از دیگر شهرهای استان خوزستان جلوتر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز