خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبادان تاکید کرد:

مردم آبادان شایسته بهترین خدمات هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۳۰

رئیس دادگستری آبادان و رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان گفت: مردم این شهر شایسته بهترین خدمات هستند و لازم است همه مسئولان در راستای خدمت صادقانه به مردم گام بردارند و لحظه‌به‌لحظه برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیروس محمدی‌زاده امروز درجمع خبرنگاران اظهارکرد: مردم شهرستان آبادان آگاهانه و دلسوزانه برای تعیین سرنوشت شان پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کردند.

وی از انتخابات به عنوان یکی از عرصه‌های‌سیاسی مهم در کشور یادکرد و افزود: مردم بزرگ ایران و از جمله شهرستان آبادان برای حفظ امنیت و عزت و افتخار کشور همیشه در صحنه بوده‌اند و دشمنان نیز با نظاره‌گری بر این حضور، روز به روز مایوس‌تر شده اند.

رئیس دادگستری آبادان با بیان اینکه مردم حساسیت انتخابات را درک کردند، تصریح‌کرد: درحالی ‌که کشورهای همسایه شرایط ناامنی دارند اما ایران در امنیت کامل به سر می‌برد و این امنیت به دلیل حضور مردم در عرصه‌های مختلف و حمایت از انقلاب اسلامی است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: نخستین خواسته مردم ولایت‌پذیری است که به حق، راه نجات است.

وی با بیان اینکه مردم آبادان همواره در تمام صحنه‌های نظام حضور پررنگی داشته‌اند، اظهار داشت: آنها اثبات کرده‌اند که برای دفاع از کیان و عزت انقلاب اسلامی آمادگی کاملی دارند.

رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان خاطرنشان‌کرد: از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدی‌زاده تاکیدکرد: مردم آبادان شایسته بهترین خدمات هستند و لازم است همه مسئولان در راستای خدمت صادقانه به مردم گام بردارند و لحظه‌به‌لحظه برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز