خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ایذه خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی " نسیم رمضان " در شهرستان ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۱۲

این مسابقه از منابع و مراجع مرتبط با موضوع ماه مبارک رمضان توسط اساتید دانشگاه در قالب ۳۰ سوال عمومی طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه از برگزاری مسابقه کتابخوانی " نسیم رمضان " در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نادر مرادی فر گفت: مسابقه " نسیم رمضان " در کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: سئوالات مسابقه بین اعضای کتابخانه های عمومی و عموم مردم شهرستان ایذه تکثیر و بین اقشار مختلف عموم مردم شهرستان در ایام شب های قدر و در مصلی نماز جمعه و سایر مساجد توزیع گردید.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ نامه های خود را به کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه و حوزه علمیه حضرت زینب(س) تحویل دهند تا در این مسابقه شرکت داده شده و پاسخ نامه آنها تصحیح گردد.

مرادی فر گفت: این مسابقه از منابع و مراجع مرتبط با موضوع ماه مبارک رمضان توسط اساتید دانشگاه در قالب ۳۰ سوال عمومی طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

مرادی فر در پایان گفت: تاکنون جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در این مسابقه عمومی شرکت نموده و به برندگان جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه های عمومی و حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) اهداء می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز