خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال کشور؛

نگاهی به دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۲۷

چه بر سر فولاد آورده‌اند؟

کارشناس فوتبال خوزستان به بررسی علل ناکامی‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان به خصوص بعد از شکست یک بر صفر این تیم مقابل میهمان خود، مس رفسنجان پرداخت.

امین یزدانی کارشناس فوتبال خوزستان در تماس با ایلنا به عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار امشب مقابل میهمان خود، مس رفسنجان با طرح این سوال پرداخت: چه برسر فولاد آوردند؟

وی سپس ادامه داد: اگر در تمامی  نود دقیقه دیدار فولاد خوزستان  و مس رفسنجان بخوبی دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که فولاد ویسی هیچ طرح و برنامه‌ای چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله و در  کنترل و اداره بازی و شروع مجدد نداشت و اگر در این دیدار، مهاجمین مس رفسنجان کمی دقت می کردند، حداقل باید چهار گل دیگر وارد دروازه شهاب گردان  می‌کردند تا فاجعه کامل شود.

وی سپس با اشاره به مزایای بازی‌های خانگی، گفت: مگر غیر از این است که باید تیم میزبان با حمایت هواداران، فوتبالی تهاجمی همراه با کنترل بازی را در زمین پیاده کند؟ فولاد پیش از دریافت گل و بویژه پس از دریافت گل از شاگردان محرم نویدکیا که بخوبی توانسته مس رفسنجان را با جا انداختن تفکرات و اندیشه‌های تهاجمی اش از بحران خارج کند، هیچ برنامه‌ای برای برگشت به بازی نداشت و گویی کادر فنی و نهایتا بازیکنان فولاد در ورزشگاه خودی مسخ شده بودند.

کارشناس فوتبال خوزستان ادامه داد: من در شگفتم که چگونه یک مربی که در تیم سابقش (صنعت نفت) به بن‌بست تاکتیکی و مسائل مربوط به آمادگی ذهنی و ریکاوری روانی تیمی برخورده است و خودش نیز از نظر روانی و ذهنی به آشفتگی فکری رسیده و حداقل باید تا انتهای فصل جاری به استراحت تام بپردازد تا حداقل برای فصل بعدی خود را ریکاوری جسمی و روانی و ذهنی کند، مجددا در تیمی بکار گرفته می‌شود که باید خودش را از انتهای جدول بالا بکشد. آیا از فشار روانی ناشی از به بن‌بست خوردنش در تیم قبلی خارج شده است، تا مجددا بتواند با خیالی آسوده تیم بعدی را در کمترین بازه زمانی از بحران خارج کند؟

یزدانی بیان نمود: اگر نگاهی به مربیان اخراجی تیم‌های اروپایی و صاحب فوتبال بیاندازیم، متوجه می‌شویم که کمتر کسی چنین تصمیمی را گرفته که آقای ویسی گرفت. و اگر چنین باشد، یک استثنا است تا یک قاعده‌.

یزدانی در پایان از هیئت مدیره باشگاه فولاد خواست تا برای تنویر افکار عمومی اعلام کنند این اشتباهات و خطاهای فولاد کی به پایان می‌رسد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز