خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛

لزوم پاسخگویی و حفظ حرمت مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های قضایی خوزستان / تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مهم قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۱۷

در راستای پیگیری و اجرای برنامه‌های سند تحول قضایی و همچنین برنامه‌ریزی جهت افزایش خدمت‌رسانی به مراجعین، شورای معاونین دادگستری خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی دهقانی در ابتدای این نشست از تلاش‌ها و زحمات همه اجزای دادگستری در واحدهای مختلف که منجر به کسب رتبه برتر ملی شد، تقدیر کرد و افزود: به‌رغم برخی مشکلات و کمبودهای موجود، با تلاش جهادی همکاران، شاهد ارتقای چشمگیر دادگستری استان در شاخص‌های مختلف مورد ارزیابی هستیم به‌نحوی که نتیجه آن، کسب رتبه ملی برتر دادگستری استان خوزستان شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه وحدت، تعاون و همکاری موجب پیشرفت امور و تحقق اهداف سازمانی خواهد بود، گفت: در هر بخش از امورات اداری، چنانچه از خرد جمعی و کار گروهی بهره‌گیری شود، وحدت‌آفرینی و انسجام درونی آن را به همراه دارد.

وی همدلی و هماهنگی در میان مدیران دستگاه قضایی را زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب‌های اداری دانست و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی صحیح از ظرفیت و سلایق همه افراد برای ارتقای مجموعه قضایی استان بهره برد زیرا نتیجه آن، خدمت‌رسانی بیش از پیش به مردم و مراجعین خواهد بود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی، گفت: همه مسئولین حوزه‌های قضایی خوزستان باید متناسب با حوزه کاری خود پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند و ضمن حفظ حرمت و کرامت آنان، پاسخ اقنایی و ارشادی ارائه دهند.

دهقانی با تاکید بر برخورد قاطع با کسانی که امنیت جامعه را مورد خدشه قرار می‌دهند، خطاب به معاونین خود، گفت: پرونده‌های مهم از جمله جرائم خشن، سرقت‌های مسلحانه و پرونده‌های کثیرالشاکی باید در کوتاه‌ترین زمان و با دقت و درایت رسیدگی و احکام آن نیز در زمان مناسب اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز