خبرگزاری کار ایران

در آستانه بزرگداشت ۱۳ آبان؛

زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۷

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است و دارای نگاهی ویژه و غیرقابل فراموش شدن در حافظه مردم ماست.

ایلنا: در آستانه روز ملی استکبار ستیزی و گرامیداشت ۱۳ آبان، زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراسم نمادین زنگ استکبارستیزی با حضور مسئولین استانی درهنرستان دخترانه حکمت آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز برگزارشد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع استکبار ستیزی و روز دانش آموز اجرا شد، رحمن فلاحی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با محکوم کردن جنایات مستکبرین در حق مردم ایران، گفت: روز سیزده آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و دارای جایگاه ویژه‌ای است.

همچنین در این مراسم موسوی‌زاده رئیس اداره ناحیه ۴ اهواز ضمن اشاره به وقایعی از تاریخ انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که نهضت اسلامی پیامبر اکرم(ص) با خون امام حسین(ع) زنده مانده است قیام امام خمینی(ره) نیز با خون شهدا زنده مانده است و همه ما مکلف به حفظ خون شهداییم و همیشه باید از آرمانهای والای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی، از نمایشگاهی که با موضوع ۱۳ آبان در این هنرستان برپاشده بود، بازدید به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز