خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور؛

دربی مهد فوتبال در حد محلات/دارا و ندار خوزستان هیچ نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۲۵

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان یکی از ضعیف‌ترین مسابقات سال‌های اخیر مهد فوتبال کشور بود که بدون ردوبدل شدن گل، با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، از ساعت ۱۶ امروز ۱۵ آبان و از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم نفت مسجدسلیمان میزبان فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر بود.

دیداری سرد، کسل‌کننده و فاقد هرگونه تکنیک فردی و تاکتیک گروهی که برازنده فوتبال خوزستان نبود.

بی برنامه گی در نزد هردو تیم به خصوص فولاد به چشم می‌خورد. بازیکنان قادر به پیدا کردن همبازی‌های خود و ارسال پاس‌های مفید نبودند و انگار بی‌صبرانه سوت پایان بازی توسط داور را انتظار می کشیدند.

یک جمع‌بندی از چهار بازی انجام شده فولاد نشان می‌دهد که این تیم به غیر از دیر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش، مشکلی درون تیمی و ساختاری دارد.

شادابی و انگیزه نزد بازیکنان این تیم دیده نمی‌شود و اشتباهات فردی، به طور گسترده و مستمر مانع ارائه یک بازی تماشگر پسند شده است، حتی پیروزی قبلی این تیم، به جز کسب سه امتیاز مسابقه، هیچ نشانی از حرکت رو به جلوی فولاد نداشت.

چنانچه مدیران تیم‌های لیگ برتری خوزستان، به خصوص فولاد که مشکل مالی و امکاناتی ندارد، مشکل اصلی این اُفت شدید را پیدا نکنند، لیگ جاری به یکی از بد خاطره‌ترین لیگ‌های فوتبال برای علاقمندان به این رشته پرطرفدار در خوزستان، تبدیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز