خبرگزاری کار ایران

مشاور آموزشی معاون مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش:

خوزستان در فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان رتبه خیلی خوب کشوری را کسب نمود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۷۸

هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان، نمادی ارزشمند از همفکری و همبستگی بین اولیا و مربیان برای پیشبرد اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت است.

ایلنا: مراسم نمادین استانی هفته پیوند اولیا ومربیان با حضور مشاور معاون مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش وپرورش امروز در دبیرستان دوره اول حضرت زینب(س) ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان مشاور آموزشی معاون مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در این مراسم باشکوه ضمن تبریک هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان گفت: هفته پیوند انجمن اولیا ومربیان نمادی ارزشمند از همفکری و همبستگی بین اولیا و مربیان برای پیشبرد اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت است و تنها مسیر ارتباط بین خانواده و نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور انجمن اولیا و مربیان است.

جعفری همچنین افزود: امروز نیازهای خانواده با توجه به هجوم فرهنگ‌های متفاوت که در فضای مجازی است بسیار تغییر کرده است، لذا در گروه انجمن باید فعالیت‌ها سیاست گذاری شود و برای سیاست گذاری درست باید اول نیاز‌ها شناخته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در انجمن‌ها باید سه کارگروه آموزشی، پرورشی و عمرانی - رفاهی تشکیل شود تا تخصص و مهارت‌های اولیاء شناسایی شود و انجمن برای دریافت مشارکت همه جانبه به موقع از این کارگروه‌ها استفاده نماید. مدیر باید احساس کند که انجمن به عنوان مشاور و یک بال کمکی برای بهبود فرآیند مدیریت مدرسه حضور پیدا کند و هفتهٔ پیوند انجمن اولیاء و مربیان بهانه‌ای است که بر مبنای سیاستهای جدید وزارت آموزش وپرورش در گسترش و توسعه مشارکت‌های مردمی اهتمام نماید.

گفتنی است دراین مراسم جعفری ضمن قرائت متن پیام سرپرست وزارت آموزش وپرورش درخصوص هفته پیوند انجمن اولیا ومربیان، گفت: با ارزیابی به عمل آمده توسط معاونت سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت متبوع؛ اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان در این فعالیت‌ها رتبه خیلی خوب کشوری را کسب نموده است و در همین راستا لوح تقدیر وزارتی به مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان اهداء شد.

در پایان از ۴۹ انجمن اولیا و مربیان کشوری، استانی ومنطقه‌ای ناحیه ۲ اهواز تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است پیش از این مراسم، مهندس جعفری، حجت الاسلام سواری رئیس گروه انجمن اولیا ومربیان استان و فتاحی کار‌شناس این حوزه، درمعیت موسوی رئیس ناحیه ۲ اهواز وجمعی از مسئولین این اداره از مدرسه هیأت امنایی میثاق شهرک نفت و مرکز رهنمایی و مشاوره این ناحیه بازدید نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز