خبرگزاری کار ایران

باوجود وضعیت قرمز و بحرانی کرونا در خوزستان؛

عدم تمکین مدیریت پتروشیمی بندر امام به اجرای محدودیت‌های کرونایی/فرماندار: تذکر جدی دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۴۰۲

باوجود اعمال محدودیت‌های جدید و تغییر ساعات کاری و رفت‌وآمد به‌منظور مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، اما پتروشیمی بندر امام همچنان در حفظ سلامت کارکنان خود شک دارد و تصمیم به تنظیم و اجرای محدودیت‌ها نگرفته است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، درحالی‌که بندر امام و بندر ماهشهر در وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی قرار گرفتند و با یکسری محدودیت‌های جدیدی روبه‌رو شدند اما پتروشیمی بندر امام، تا این لحظه هیچ‌یک از محدودیت ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی را اعمال نکرده است.

محدودیت ساعات رفت‌وآمد، تعطیلی مراکز آموزشی، مراکز خرید، مراکز تفریحی و رفاهی، به‌منظور کم‌رنگ کردن سایه خطر بر روی مردم، در نظر گرفته و اعمال شده است اما چرا پتروشیمی بندر امام با بیش از ۷ هزار پرسنل، تا به امروز ابلاغیه مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه را نادیده گرفته و سلامت تعداد زیادی از کارکنان خود را به خطر انداخته است؟.

این درحالی است که این ۷ هزار پرسنل حالا چه دقیق و یا چه حدودی، به‌صورت انفرادی و به‌عنوان کارکنان پتروشیمی محاسبه شده اند، اما هر کدام از این افراد می‌تواند یک خانواده را مبتلا کنند. عدم تمکین پتروشیمی بندر امام به این ابلاغیه، چندین هزار خانواده را تحت شعاع قرار داده است.

متأسفانه پیش از وضعیت بحرانی و قرمز منطقه هم، اخبار خوبی از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از داخل مجتمع به گوش نمی‌رسید و عدم رعایت نکات بهداشتی، تأکید و پیگیری بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به ‌طور کلی مدیریت و کنترل این بیماری، بسیار ضعیف و تعجب برانگیز بوده است.

تغییر ساعات کاری کارکنان، کم کردن شیفت های کاری و تعداد کارکنان و همچنین  باز بودن سالن غذاخوری و سرو غذا، ازجمله مواردی هستند که تا این لحظه هیچ توجه ای به آن ها نشده است.

در همین خصوص، فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از تذکر جدی به این شرکت خبر داد و افزود: به شکل جدی تاکید کردیم که تمام پروتکل های لازم باید از سوی پتروشیمی بندر امام اجرا شود.

گفتنی است؛ در طی این چند ماه، تعدادی از کارکنان پتروشیمی بندر امام به کرونا مبتلا شدند که متأسفانه فوتی هم در پی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز