خبرگزاری کار ایران

اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۰۱

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه بهداشتی با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رحیمی با اشاره به اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مراکز خدمات سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و ساختمان ستاد مراکز بهداشت است که با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: همچنین مقدمات اولیه جهت اجرای بیش از ۵۶ پروژه بهداشتی به زیربنای کل حدود ۲۳۰۰۰ متر مربع نیز شامل تملک زمین، طراحی و برآورد ریالی، مقدمات انتخاب پیمانکار در دست اقدام است.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری، گسترش زیر ساخت‌های بهداشتی در راستای دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه محسوب می‌شود، تصریح کرد: طرح‌های بهداشتی در تمامی مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجرا است.

رحیمی عنوان کرد: این مدیریت برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت عالیه بر احداث، بهسازی و نگهداشت همه فضاهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از دانش نوین فنی مهندسی، مدیریت پروژه و توان تخصصی موجود و با رویکرد رعایت استاندارد، کیفیت، سرعت و کمترین هزینه ممکن را مهمترین مسئولیت خود می‌داند که در مسیر تحقق آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز