خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر خراسان رضوی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۲۵

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر از ساعت ۱۹ شب گذشته تا ۹ صبح امروز به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل رفیعی در این خصوص افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و برف و بوران در جاده های شمال، شمال شرق، غرب و بخشهایی از جنوب استان اعلام آماده باش کامل به تمامی شعب هلال احمر استان ابلاغ شد.

وی با بیان این که شعب درگیر امدادرسانی در برف کولاک طی دیشب و امروز صبح شهرستان‌های کلات و تربت جام بودند، ادامه داد: در نخستین حادثه ۲ خودرو در برف گرفتار شدند که از مجموع هفت نفر سرنشین این ۲ خودرو به چهار نفر در محل امدادرسانی شد و یک نفر به دلیل سرمازدگی و مصدومیت ناشی از آن به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین در جاده مشهد به قوچان به دلیل وقوع مه و کولاک تعداد ۳۰ خودرو به دلیل عدم امکان ادامه مسیر در کنار جاده توقف کردند که جیره‌غذایی شامل خرما و بیسکویت و آب معدنی بین تمامی ۸۵ سرنشین آن توزیع شد.

رفیعی افزود: هم اکنون جاده‌ها باز و تردد برقرار است و خوشبختانه همکاری خوب اداره راهداری و اقدام به موقع در برف روبی و بازگشایی مسیرها شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: هلال احمر خراسان رضوی هم اکنون ۳۱ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای دارد که در هر کدام یک تیم به کمک پنج امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به مسافران هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز