خبرگزاری کار ایران

آذین‌بندی مشهد با ۲۵۰ هزار متر ریسه نوری در جشن ولایت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۱۸

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آذین‌بندی شهر با بیش از ۲۵۰ هزار متر ریسه نوری و الوان در آستانه عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر با بیش از ۲۵۰ هزار متر از ریسه‌های نوری سطح شهر انجام شد.

وی افزود: اکران بیش از ۳۷۰ المان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، اکران طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از ۵۱ چراغ گوبو و اکران ۶۴ المان نوری"یا علی" در معابر منتهی به حرم‌مطهر رضوی بخشی از اقداماتی است که در این ایام در سطح شهر صورت گرفته است.

رهنمایی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات، با توجه به برگزاری جشنواره گل و شیرینی در بوستان ارم، نورپردازی‌های ویژه‌ای مانند نصب ریسه‌های فول کالر، نورپردازی با چراغ‌های گوبو، نصب المان‌های یاعلی، تونل نوری، جانمایی المان شمسه و... زینت‌بخش منظر شبانه این بوستان شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در ایام دهه ولایت و امامت بالغ بر هزار و ۳۰۰ پرچم در عرشه پل‌ها و میادین سطح شهر نصب شده و شست‌وشو و تنظیف ویژه خیابان‌های منتهی به حرم‌مطهر نیز روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز