خبرگزاری کار ایران

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت خبر داد:

بازداشت سارقی که به مجتمع‌های در حال ساخت دستبرد می‌زد

کد خبر : ۲۰۶۴۶۱

این متهم با سوء استفاده از غفلت نگهبان یک مجتمع مسکونی در حال ساخت اقدام به سرقت تجهیزات و لوازم ساختمانی کرده بود که با تلاش پلیس بازداشت شد.

سرهنگ جوانمرد، صبح امروز از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و عمومی در محدوده شهرک راه آهن خبر داد و گفت: این متهم با سوء استفاده از غفلت نگهبان یک مجتمع مسکونی در حال ساخت اقدام به سرقت تجهیزات و لوازم ساختمانی کرده بود که با تلاش پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ رضا جوانمرد، سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و عمومی در محدوده شهرک راه آهن خبر داد و گفت: این متهم با سوء استفاده از غفلت نگهبان یک مجتمع مسکونی در حال ساخت اقدام به سرقت تجهیزات و لوازم ساختمانی کرده بود که با تلاش پلیس بازداشت شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت نماینده حقوقی یک مجتمع ساختمانی در حال ساخت در محدوده شهرک راه آهن به ماموران کلانتری ۱۴۱ گلستان، در خصوص سرقت‌های مکرر از بخش‌های مختلف این پروژه ساختمانی، تحقیقات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: در اولین مرحله از تحقیقات نگهبان این مجتمع مورد بازجویی قرار گرفت که در نتیجه مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از غفلت وی اقدام به سه مرحله سرقت از این پروژه ساختمانی کرده‌اند.

سرهنگ جوانمرد عنوان داشت: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یکی از گشت‌های انتظامی مستقر در محدوده متوجه تردد مشکوک فردی در تاریکی شب در این محدوده شده و برای بررسی وی را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرکلانتر دوم تصریح کرد: این تعقیب و مراقبت ماموران در ‌‌نهایت نتیجه داد و فرد مشکوک که یک کیسه بزرگ همراهش داشت پس از ورود به مجتمع ساختمانی مذکور اقدام به سرقت تعدادی تجهیزات و مصالح ساختمانی کرد و پس از دقایقی سعی کرد بدون اینکه کسی متوجه شود از محل بگریزد.

وی اظهار داشت: در همین زمان ماموران وارد عمل شدند و این سارق را که از دیدن ماموران شوکه شده بود، بازداشت کرده و به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل کردند و متعاقبا نماینده حقوقی پروژه مذکور به کلانتری دعوت شد.

سرهنگ جوانمرد، بیان کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت از پروژه ساختمانی مذکور اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی به سه مرحل سرقت از این پروژه اقرار کرد و با شکایت نماینده حقوقی این مجتمع ساختمانی به دادسرا معرفی شد.

گفتنی است، با راهنمایی‌های متهم محل اختفای مصالح و تجهیزات مسروقه شناسایی شده و تعدادی از این اموال مسروقه که سارق موفق به فروش آن‌ها نشده بود، به مجتمع ساختمانی مسترد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز