خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

ناجا سالانه حدود ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۰

اگر محیط و فرآیندهای پلیسی اصلاح شود، اما پرسنل رفتار مناسبی نداشته باشند، می‌تواند در بلند مدت موجب احساس ناامنی شود، باید پلیس هوشمندی داشته باشیم تا بداند در کجا باید ماهر و کجا خادم مردم باشد.

ایلنا: ‌ سردار رادان گفت: ناجا سالانه حدود ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رادن جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در برنامه مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی ناجا در توضیح نحوه اجرایی شدن طرح «مکنا»، اظهار کرد: زمانیکه ساماندهی پاسگاه و کلانتری‌ها در ناجا آغاز شد، آنقدر در مضیقه بودیم که نمی‌توانستیم به کیفیت بالا توجه کنیم.

وی ادامه داد: ‌ حرکت به سوی تعالی ناجا، امر دیگری را رقم زد؛ به گونه‌ای که در سال ۹۱ و در حالی که کمتر از یک سال از اجرای این طرح می‌گذشت، ۳۱۰ کلانتری در استان‌های مختلف اعلام کردند که حاضر به اجرای طرح مکنا در کلانتری‌هایشان هستند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: ‌ یکی از قوی‌ترین تیم‌های علمی، مسؤلیت اجرایی شدن «مکنا» ‌را در دست گرفته است مکنا در چهار مقوله دنبال می‌شود که علاوه بر اصلاح فرآیندهای کاری و عملیاتی، خوشایندسازی رفتار و محیط نیز در دستور کار قرار گرفته است همچنین ناجا را در پیمودن این راه یاری دهند، درخواست کمک دارد.

به گفته سردار رادن نیروی انتظامی افتخار دارد که در دو حوزه تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم سرودیس‌دهی می‌کند، گفت: ‌ ناجا سالانه حدود ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کند. پلیس بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد ما نمی‌توانیم مردم را محکوم به دنبال کردن فرآیندهای قدیمی کنیم و همواره باید با رصد وضعیت و خواسته‌های جدید، فرآیندهای جدید را تعریف کنیم.

به گفته جانشین فرمانده ناجاه اگر محیط و فرآیندهای پلیسی اصلاح شود، اما پرسنل رفتار مناسبی نداشته باشند، می‌تواند در بلند مدت موجب احساس ناامنی شود، باید پلیس هوشمندی داشته باشیم تا بداند در کجا باید ماهر و کجا خادم مردم باشد.

رادان همچنین درباره بازرسی‌های سال ۹۳ ملاک اصلی بازرسی‌ها از فرماندهی‌های استان، تعیین میزان کیفیت و تعالی دانست و افزود: مردم همواره از پلیس توقعات به حقی دارد و سازمان باید برای پاسخگویی به این مطالبات، همواره پویا باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز