خبرگزاری کار ایران

خدا را شکر فلج نشدم؛

نیمار: شکست مقابل آلمان توضیح ندارد / دوست دارم آرژانتین قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۶۶

همه می‌دانند که آن ضربه روی یک حرکت طبیعی نبوده است. او از راه دور آمد و به من ضربه زد. باید از خداوند سپاسگزار باشم که فلج نشدم.

ستاره تیم ملی برزیل گفت: نمی‌توانم بپذیرم که آن ضربه عمدی نبوده با این حال از خداوند سپاسگزارم که فلج نشده‌ام.

به گزارش ایلنا، نیمار در نخستین کنفرانس خبری خود بعد از مصدومیت شدید عنوان کرد: در لحظه‌ای که آن ضربه به کمرم خورد دیگر پاهایم حس نداشتند تا حرکت کنم. البته چند روز بعد زونیگا از من عذرخواهی کرد و گفت نمی‌خواست عمدا به من آسیب برساند. من عذرخواهی وی را می‌پذیرم، ولی اینکه ضربه عمدی نبوده را نمی‌توانم باور کنم.

بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی برزیل افزود: همه می‌دانند آن ضربه روی یک حرکت طبیعی نبوده است. او از راه دور آمد و به من ضربه زد. باید از خداوند سپاسگزار باشم که فلج نشدم، چراکه اگر چند اینچ ضربه پایین‌تر خورده بود امکان این وجود داشت که فلج شوم.

ستاره تیم بارسلونا درباره شکست سنگین تیم ملی برزیل برابر آلمان نیز عنوان کرد: آنچه در این بازی اتفاق افتاده غیرقابل توضیح است. من شرمنده برزیلی‌ها نیستم، بلکه افتخار می‌کنم بخشی از این تیم هستم.

نیمار برخلاف دیگر برزیلی‌ها دوست دارد آرژانتین در دیدار نهایی برنده شود. او در کنفرانس خبری خود برای مسی و ماسکرانو دو هم تیمی خود در بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز